Clan för alla som vill!

Medlem
Clan för alla som vill!

Jag och en polare hade en klan på tiden som Tiberian Sun släpptes... när firestorm vart nära release lade vi av och hade då legat 1a på westwood online's världsladder 2 månader i rad. De nollade dem vid varje månads-skifte. Då fanns bara EN ladder för klan, oberoende om du körde 1v1, 2v2, 3v3 etc.

Iaf, det enda vi hade som krav va följande:

1. spela online minst 2, eller om det va 4, gånger per månad.
2. Att man va en trevlig prick och inte rädd för att vara social.
3. Att man besökte vårat forum vi hade och skrev där.

Så skadat löjliga regler, men hur gammla va vi då? hmm...

Men kör nog ändå samma nu, och ja, det är bara jag i den nu, men har även en snubbe från nederländerna som är på men ej gått in ännu.

Så vet ej om den enbart skall va för svenskar eller om det gör något, men ni kan påverka om ni är intresserade.

Tänkte om vi blir några drar jag upp ett eget forum för oss, kanske köper till ett domän, behöver då namnförslag i sådana fall. Nu heter den så löjligt och nördigt som "The Triforce" i brist på annat när jag bara testade regga en.

Nu blev inlägget långt, men alla ni här som nu diskutterar och debatterar, tror ingen är riktigt ovän med någon och varför inte slå oss samman och kunna köra klanmatcher online när vi är inne och lirar? Har ventrilo-server igång för de som vill hoppa in där också.

Skriv här om ni tycker det verkar intressant, skoj eller bara har någon fråga.

Medlem

Vore intressant om ni gick med i online-ligor och sådant, känns som jag vill satsa på spelet


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

hmm finns det någon vettig onlineliga? har själv anmält intresse till snl's 1v1-turnering... men får se hur det blir

Inaktiv

Som sagt, jag har också stor lust att satsa på det här spelet. Så innan jag uttalar mig mer kan vi väl alla här från fz ta och lira några 1v1, 2v2 och spana in varandra först?

Medlem

spana in varandra? hmm... alltså jag kör för det är skoj... såpass sattsar jag på spelet

Kommer inte sattsa på att bli nummer ett i världen, även om jag innerst inne vet att jag är det haha

Så om ni vill köra klan med inställning att detta är skoj och vi spelar av denna anledning så är ni välkomna, men någon sponsring ser jag inte runt hörnet ännu! haha

Medlem

jag finns på irc i kanalen #Cultburk på quakenet för de som nyttjar det...

Medlem

Jag är intreserad iaf


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

in på irc eller PMa mig så får du vent-info! gäller alla!

1
Skriv svar