sämsta med C&C3

Medlem
sämsta med C&C3

det absolut sämsta med C&C3 är att man får upp en stor fet EA logga i ansiktet när man startar.
blev arg och la C&C iD:\spel\Westwood\Command & Conquer 3.

Mmmm westwood. FU EA.

andra dåliga saker är, man kan inte bygga murar.. extremt dåligt kasst skit dåligt.
om jag vill ha nån form av "vägg" så blir det till att bygga den av nån form av sjut-torn. dåligt.

och lite mycket laser över allt imo.
vart tog alla gammla hederliga cannoner vägen?
inte alltid så kul att glo på ett slagfält med röda, blåa, gröna pinnar överallt som pekar på varandra.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Att man måste ge infanteri dubbelorder för att gå in i byggnader man inte har inom sight range, att man inte kan sätta rally points på enheter och att infanteri går rakt över tiberium fields fast det dödar dem är inte heller så nice. Tycker de borde hyrt in någon ifrån blizzard som kunde gett dem lite tips.


signatur
Medlem

Iceguppi, rally points funkar, gå på tiberium dödar infateri...fuskar du eller ;)?

Inaktiv

Ta och spela erat Warcraft och sluta klaga på CnC. Det är såhär VnC är och om dem ändrar på det så kommer det bli hur dåligt som helst.
Blizzard kommer aldrig få känslan CnC har.

Man kan ta bort EA-loggan i början, och är det verkligen en sak att wajna över? 5 sekunder av din tid, wow. Fan åt helvete med EA som har gjort så.
Bara det att i tidigare CnC så var Westwood loggan likadan.

Det här är en utveckling av storyn från Tiberian Sun/Dawn. Det är framtid och inte Red Alert där det är mer "riktiga" enheter.

Medlem

Ta bort EA filmen, NEVER!

Det är alvarligt talat helt underbart ljud i den lilla filmsnutten. Grym surround och nice ljud så den njuter jag av varje gång faktiskt .

Medlem

Shit va mkkt gnäll det överalt, vilket forum jag än är på är de lika dant. Antingen Älskar man C&C3 och allt som har med de eller inte? och detta med EA loggan i början, Snälla om det är så illa att man klagar på den lilla filmsnutten då måsta den lilla hissen man har inte gå ända upp.

Och om man läser lite står de faktist att murar eventuellt kommer till den patchen i slutet av april. Kommer murarna inte då, Då ska man börja klaga om de men som det är nu ta de lungt med allt gnäll.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Hehe aa det är alltid mycket klagande numera.

Men Marwin88 vart läste du om att murarna eventuellt ska läggas till? Alltså om inte annat kommer väl en mod som gör det.

Medlem

eller så ger ni över till det officiella forumet där UTVECKLARNA uttalat sig om just varför murar blev borttagna ur själva byggandet. För murarna finns kvar i kod och textures och "all that sh!t". Så det kan komma mods med dessa igång.

skall jaga rätt på länk åt alla er som är så lata och inte vågar ta reda på vad utvecklarna sagt om saken... det är NI som är löjliga och inte EA... tack vare EA fick vi en fortsättning så denna gång PRISAR jag EA!

Edit: ni får leta upp det själva för i skrivandes stund så kommer jag ej in på deras forum... lol

Inaktiv

Kunde inte sagt det bättre själv scream

Medlem

håller me scream , den här gången lyckades faktiskt EA, har njutit så mkt av Sp delen att ja inte orkat me o köra online sen ja köpte i torsdags.

Medlem

Pettor, De lästa jag för länge sen på deras oficiella forum, Håller också med Scream EA gör ett fantaskiskt jobb!


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

SP delen är helt underbar och MP delen är ännu bättre när den funkar riktigt Man kan ha oändligt roligt med det här spelt.

GO EA!


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Nimman : Du kan inte alls sätta rally points på units (som man sätter dem på en hero i warcraft 3) så där har du fel. Får se detta som en bugg som de förhoppningsvis rättar till. Samma sak med att enheterna går rakt igenom tiberium istället för runt om det om man ger dem order om att gå till andra sidan plus att man inte kan sätta rally points på buildings för att få infanteri att gå in i dem direkt.

Inte för att dissa någon men misstänker att de som inte tycker att det finns några brister är såna som jag mötte i mina 10 första laddermatcher som tog slut på 3-5 minuter.


signatur
Medlem

skönt, nu är GDI avklarat, nu ska NOD få ta över världen!

aliens? wtf? är det Star Trek jag spelar


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Nej, men ser Tiberium naturligt ut? ;>


signatur

Videomupp

Medlem

haha det är klart

Men lixsom C&C har för mig alltid varit just GDI imot NOD, ennda sedan man såg C&C för första gången så har dom två varit det man har tänkt på, och sen blanda in en tredje part i allt, vet inte, ska spela dom sen och se vad jag tycker
bra btw att man nu är "sig själv" i filmerna, och inte en snubbe som i C&C2!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Scrin var med i TD, så dem har funnits där hela tiden.

Medlem

Dock inte som egen ras, men deras rymdskepp dock ^_^


signatur

Videomupp

Inaktiv

ja precis, och tiberiumet kommer ju "utifrån" också.

Medlem

det sämsta med CnC3 är deras fast paced gameplay.. alltså det är SÅ INTE Command and COnquer, det här e fan general style eller nåt :(:(:( ,

att dem valde att inte ta med murar, utan låta modders implantera dem istället för det förstör deras äckliga fast paced gameplay :(:(:(:(

Att man bara kan mata ut en massa units på nolltid och få dem förstörda på en sekund är ju jätte kul.. alltså fast paced gameplay igen.. :(:(:(

Enda positiva jag ser i CnC är att dem fortsätta storyn vilket jag längtat efter men fan. spelet är ju förstört nu :(:(

okey jag är största whinern so what! i have a right to whine

Medlem

tror ea loggon är en ea.bik fil

den e bara å deleta utan några problem om de nu inte e dåligt programmerat


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Har itne testat, men det är inte så at -nointro funkar i CNC3? Isånafall så slipper ni introt utan att ta bort något.

Håller med om att murarna borde finnas kvar, och dem gulliga små portarna.

Scrin är helt okej, men lite väl mycke "up-close". Inget basic infantry som använder eldkraft. Lite tråkigt så...


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Det sämsta med C&C 3 är att Ground Control 2 som kom ut för jag vet inte hur länge sen var fan så mycket bättre
Ärligt talat det är ju skittråkigt, noll strategi (pumpa lite olika sorters tanks räknas inte) kartorna tillför absolut nada...


signatur

yolo

Inaktiv

Döbringer: nej de har faktiskt lyckats att göra ett spel där både micro och macro har en rätt liten roll. En bragd i sig faktiskt. Tycker de borde slänga in lite mer enheter som ingen har användning för för att göra det komplett.


signatur
Inaktiv

Ladder delen av spelet är dock bland det sämsta jag någonsin sett.


signatur
Medlem

Men herregud Iceguppi. Det är fan bara whine från dig. Varför fortsätter du spela ett spel du bara ser negativt på? Ogillar du en produkt så gå vidare till en annan. Finns ett hav med RTS spel därute du kan spela.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Jo det är iofs sant men i warcraft 3 blir man ju totalägd. Som 3d shooter spelare har jag ganska liten erfarenhet av rts och gillar därför nya spel som detta (ok man har stor fördel av att ha spelat de tidigare spelen i serien men ändå) där man har en chans.


signatur
1
Skriv svar