patch 1.03 och logga in

Medlem
patch 1.03 och logga in

TJEENA

Patchade spelet, aaah va skönt nu ska disconnect buggarna och att spelet hänger sig vara borta! NICE!

Då var det här med att logga in, det funkar inte alls för mig, funkar det för er?

Har ni löst problemet, lokaliserat det eller har ni någon information överhuvudtaget om nått?

Jag är...lite besviken men jag tänker inte ge upp för det är ett roligt lir när man VÄL får spela en eller två matcher! :>

Inaktiv

Fungerar inte för mig heller att logga in....Deras sida är nere dessutom (Iallfall för mig). Så jag antar att de har nå stora server problem eller så.

Inaktiv

Många gamla RA2 polare har också problemet att logga in, verkar vara något fel.
Så jag sitter i lobby när jag inte spelar, vägrar logga ut!

Medlem

mmm har en polare som kan logga in och logga ut, med mitt konto och sitt eget...jag kan inte fatta var problemet ligger... om vissa bara kan logga in... hårdvaran i min dator? Servern för dem? Jag fattar naaaada...men det är kul med hamachi iaf ; )

Medlem

samma problem, går inte att logga in

Medlem

Ta bort send delay i network instälnningarna om ni har det på.


signatur

En styck signatur.

Medlem

har tyvärr inte det på, men tack för tipset "orkaupptaget"

Medlem

Jag kryssade i det, då funkade det helt plötsligt

Medlem

japp, troligen har ni en d-link router? eller hur? då skall man ha send delay i...

iaf om det är 604an eller annan modell med samma hårdvaru-grund.

Tipps till er som kanske har ju 604an är att ni kan ha strul att ansluta med vissa spelare... då är det nämnligen så att eran router är inkompatibel via CnC3 med ALLA us-robotics och belkin routrar... its the sh!t...

Medlem

Jag har då inga problem med att logga in


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Scream112 vill inte låta nedvärderande men jag har Cisco certificat...=) jag har kollat det men de har fixat det nu ändå så tack så mycket allaihopa!

Medlem
Skrivet av Nimman:

Scream112 vill inte låta nedvärderande men jag har Cisco certificat...=) jag har kollat det men de har fixat det nu ändå så tack så mycket allaihopa!

Oj oj oj... vet du vad jag jobbar med då? Nej just det... men inget jag använder för att skryta...

Det jag skrev vart iaf information som EA själva ger ut i den så kallade README!

men felet ni snackar om har jag nu också efter ominstallation av spelet... skoj haha... så verkar vara något skumt där... får bara "Cannot connect to bla bla Online" eller hur det nu heter.

Medlem

hmm kolla i settings - network vad för ip den valt... är du bakom router skall du faktist välja ditt interna där. så nu fungerar det för mig igen... vet inte varför den valt det externa, eller varför inte det fungera, men men...

1
Skriv svar