C&C Kampang, HJÄLP!

Medlem
C&C Kampang, HJÄLP!

Precis kommit till ACT IV.
Kommer inte ihåg vad uppdraget heter men du är i tyskland, bygger upp en bas och ska förstöra utomjordingarnas Command Center.. men jag blir total mörshad, jag vette fan vad ajg ska sätta emot dom, deras Artillery Commandship knäcker mig.

Har ni några idéer?

Medlem

Man måste va ganska snabb tror jag, så fort du fått ingenjörerna gå och starta upp dom vapen som står utanför deras bas. Då får dom det svårare att få ihop en stor arme.

Sen ska du nog snabbt få upp war factory och börja bygga lite tanks och så som kan hjälpa till att skydda vapena.

Sen är det nog lättast att bygga ca 8 flygplan (hawks heter dom va?) och beordra dom att attackera deras command center.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

försök techa upp och fp mamoth tanks asap! och sen en rig bakom dem som reparerar skadade tanks. mammoth tanks skjuter ner allt typ
och glöm inte att deras artilleri skepp kan stå en bit bort iblando skjuta så då får du skicka fram en mammut eller 2. Har provat rocket soldiers och pitbulls men dem har för svagt armor och stationära anti air turrets e bra o ha men inte ensamma

Inaktiv

Finns det någon campanj för Scrin? Eller är det bara gdi och nod?


signatur
Inaktiv

Den låses upp efter att du klarat nod och gdi.

Medlem

Jag hade 8 firehawks och mammoth tanks, sen tog tiberiumt slut och jag förstörde deras harvesters innan tiberiumt kom tillbaka. Jag
glömde ta över vapnen som står utanför deras bas.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Finns det någon fusk kod för att klara uppdragen? Vill köra scrin kampanjen och se alla mellan filmerna direkt.


signatur
1
Skriv svar