Gdi campaign Croatia mission

Medlem
Gdi campaign Croatia mission

Fan e det någon som vet hur sjutton man klarar croatia missionet? Har försökt som en idiot o kämpat men basen faller eller så sprängs MCV'n som kommer tesammans me reinforcement truppen...
dem kommer ju från alla håll o kanter
fan var helt tagen på sängen hur tok svårt det här uppdraget var tillskillnad från alla tidigare uppdragen. Stoppa nuke uppdraget var stressigt men ändå inte svårt, men detta uppdrag tar priset

*edit*

lyckades att klara missionet genom att bygga massa predator tanks och några pitbulls och några få rifle squads och bunkra in rifles och ta tanksen och anfalla norra basen och tog me mig engineers och tog över deras mcv och resten av basen och sen byggde refinery vid det övre tiberium fältet där uppe och sen byggde upp nod grejjer och fixade upp mera power och pimpade till baserna och sen gick syd öst med flyg och tog över den basen på berget också och sen flame gubbar i gdi apc's och sen soppade rent staden fram till mcv reinforcement gruppen och tog in den i gdi basen och sen sopade ut deras sista bas nere i syd väst.

Inaktiv

Jag kom på en bra strategi för att göra det lättare i början. Det räcker med att placera ut några APC laddade med riflemens vid broarna mot den södra basen. Infanteriet som kommer därifrån har inte en chans, särkilt inte efter ett tag när försvararna stigit i rank.
Detta gör det möjligt att slippa växla i försvaret.

Medlem

Jag klarade de genom en massa apc med rocketsolders i typ 14st sen va de bara hemta mcv. Någon som varvat GDI kampangen här? om så, På sista banan tog ni Liquid tiberium bomb lr inte?


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

apc + grenaiders pippar allt på den banan.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Körde igenom GDI-kampanjen igår...

...och jag använde inte bomben. Men behöll scrins rift generator in i det sista. Tydligen finns det alternativa slut beroende på om man använder bomben eller inte.

Medlem

Omöjligt updrag samnt att jag har kört fast på NOD då man ska ta DC


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

orkaupptaget, Grenaiders finns inte på Croatia missionet, @ Rogge Jo det finns 2 slut på GDI kampanjen. Dock kört fasst på NODs :P, Men ge mig mer tid så e de nog fixat


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Får ta och pröva er tips. Riktigt jobbigt uppdrag, suttit i timmar med det nu. Kanske behöver lite sömn för att få igång strategi-delen i skallen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Det är bara att bygga drösvis med predator tanks, ställa dem jämte tornen och flytta dem fram och tillbaka till war factoryn för att reparera dem. När man väl samlat ihop tillräckligt många tanks är det bara att åka och hämta MCVn. Lättast är om man tar död på nod-basen längst ner till vänster.

Medlem

kör alla missions på hard det gjorde jag, blir för lätt annars, men jag måste säga att NOD är mycket svårare än GDI campanjen.

Medlem
Skrivet av Oneone:

kör alla missions på hard det gjorde jag, blir för lätt annars, men jag måste säga att NOD är mycket svårare än GDI campanjen.

Ok, Ne kommer inte kö på har tycker redan normal är svårt. Efter jag klarat normal och fåt alla medaljer "Fulla" så kommer jag prova hard.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

1
Skriv svar