C&C 3 Enligt mig...

Inaktiv
C&C 3 Enligt mig...

Tycker miljön är ruggig skrämmande på vissa banor, ja helt lyrisk när jag säger detta, känns allt mer som en film och inte som ett spel. Ljudet är nog lätt det bästa som någonsin gjorts för ett strategispel, kanonerna och explosionerna är så tunga i hörlurarna så det är galet verkligt "varning, biokänsla ;)". Men samtidigt så känns allt så HIGHTECH, jo ja vet att det är i framtiden osv så visst passar det temar bra men det känns som om Tiberian Sun var tillräckligt HighTech, nu kommer detta spelet som imponerar Med sin grafik och miljö den skapar fast det blir lite för rörigt tycker jag. Måste erkänna att jag är en mycket större RedAlert fan än vad vad gäller den vanliga C&C stilen med alla dessa hightech fordon och laser hit o dit. Men sedan jag lirade Tiberian Sun så har väntat länge på att 3an skulle komma, fast det känns lite för rörigt med vissa menyer som inte riktigt är upplysta i spelet svårt ibland och veta ifall det är ett meny du kan klicka på eller bara nån slags visning att du har någon Upgrade eller nåt. Kan inte bedömma spelet ordentligt för bara spelat det idag, 2 matcher hittills. Fast en sak jag stör mig något otroligt på, det är att dom ändras musen. Höger/Vänsterklick, skit irriterande gör fel hela tiden, orkar inte vänja mig vid detta. Och undrar hur man kan ändra och modifiera knapparna för musen?

mvh

p.s ge gärna lite åsikter på ifall ni håller med mig eller inte vad gäller spelet. :>

Medlem

mm hört att dem eventuellt ska pathca in så man kan välja mus settings sen.

Inaktiv

man ska kunna ändra i någon config så man får omvända musklick, men det var inget EA rekomenderade. Fast har inte musklicken alltid varit såhär i CnC?

Som tilläg till det du som om ljudet, effekterna är klockrena, men musiken är verkligen inte CnC
Det är nästan så att man sätter igång soundtracken från tidigare spel när man lirar det här.

Inaktiv

Tror det var omvänt i tidigare spel.

Medlem

Ja de va omvänt i tidigare spel, Det kommer en patch i slutet av april med mus settings.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

1
Skriv svar