C&C Tävlingen, Fråga om spelet.

Medlem
C&C Tävlingen, Fråga om spelet.

När kommer spelet vi skulle få? lite nyfiken bara


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Det undrar jag också

PaZ
Medlem

de sa någon gång runt release.. personligen tror jag början av nästa vecka.. men med lite tur slutet av denna.. den första som får sitt kan ju hojta till..

Inaktiv

Betvivlar att dom skickar ut spelet innan det släppts vilket innebär att det förmodligen inte dyker upp förrens nästa vecka. Förhoppningsvis har jag fel dock.

Medlem

Det kommer nog idag. Skriv ett litet inlägg här när ni får det, orkar inte gå och kolla brevlådan stup i kvarten.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

hehe okej, jag får iaf de jag Förhandsbokade i Januari idag :D, Men jag slänger in ett inlägg om jag får spelet idag.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Jag fick spelet idag, så era kommer snart med om de är lika snabba som CDON.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Posten är snabba hos dig Conthox, dom kan bli rätt sena ibland.

Dock inte jag, jag är alltid snabb... 8)

Medlem

Jag har fått de nu iaf BTW de va kane edition jag fick så nu har jag 2 st


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Posten här hos mig är tydligen smått efterbliven då jag fick grannens post, vetefan vem som fått min.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Fan va skönt det är att ha fel ibland. Låg något trevligt under brevinkastet när jag vaknade nyss. Kane Edition dessutom

Där i låg också en lapp där det stod "Grattis! Övrigt kommer separat". Undrar vad det där övriga är

Medlem
Skrivet av RoGGe:

Fan va skönt det är att ha fel ibland. Låg något trevligt under brevinkastet när jag vaknade nyss. Kane Edition dessutom

Där i låg också en lapp där det stod "Grattis! Övrigt kommer separat". Undrar vad det där övriga är

Det övriga är nog det vi fick på visningen.

Fint att ni fått era, då ska jag hem och hämta mitt.

EDIT: Hämtade precis mitt, var den vanliga versionen, inte Kane Edition. Inte för att jag klagar.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Jag har också fått mitt spel från EA nu Fick också vanliga, men det spelar ingen roll. Kan kolla Kanes extragrejer hos en kompis

Det övriga är väl musmattan och tröjan?

Medlem
Skrivet av Mellanare:
Skrivet av RoGGe:

Fan va skönt det är att ha fel ibland. Låg något trevligt under brevinkastet när jag vaknade nyss. Kane Edition dessutom

Där i låg också en lapp där det stod "Grattis! Övrigt kommer separat". Undrar vad det där övriga är

Det övriga är nog det vi fick på visningen.

Fint att ni fått era, då ska jag hem och hämta mitt.

EDIT: Hämtade precis mitt, var den vanliga versionen, inte Kane Edition. Inte för att jag klagar.

Hur kommer det sig att ni fick de vanliga och jag kane edition ? :S


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Skrivet av floxwoop:

Jag har också fått mitt spel från EA nu Fick också vanliga, men det spelar ingen roll. Kan kolla Kanes extragrejer hos en kompis

Det övriga är väl musmattan och tröjan?

Jo men det fick vi ju på pressvisningen.

Skrivet av Marwin88:

Hur kommer det sig att ni fick de vanliga och jag kane edition ? :S

Inte en blekaste.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

okej :s


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

mellanare ska vi ta en match?


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Inaktiv

Har spelat som en idiot non-stop sen jag skrev mitt senaste inlägg. Och enda anledningen till att jag pausar nu och kan skriva ett till är att jag tillslut blivit tvungen till att äta nåt

Så här långt kan jag bara säga att jag är fullkomligt nöjd. Mer än nöjd. Jag har varit väldigt osäker på C&C3 ända sen jag hörde talas om det första gången. Men tydligen var den oron obefogad. Detta är bra, riktigt bra. Helt klart bättre än Tiberian Sun.
Kör som Nod nu och när man kommit en bit in i spelet tar storyn verkligen fart och rycker med en helhjärtat. Mellansekvenserna klättar dom också.

EA har verkligen åkt upp ett gäng pinnhål i mina ögon nu. Bra jobbat!

PaZ
Medlem

fick också kane's igår.. hoppas att jag tycker som dig, rogge, när ajg väl har tid att börja spela

Inaktiv

Lirat igenom Nod-kampanjen nu och kan sammanfatta den med att efter sista klippet ville jag ha mer. Ser redan fram emot en expansion.

1
Skriv svar