Vart köpa spelet?

Inaktiv
Vart köpa spelet?

Kommer man att kunna köpa spelet i vanliga affärer som tex TV spelsbörsen och liknande den 28:e eller är det bara postorder? Gillar inte att beställa för då får man ju vänta nån dag extra, jag vill spela det samma dag som det kommer ut.


signatur
Medlem

Är väl inte så ofta man får vänta om man beställer det? Oftast får man väl det dagen det släpps, ibland t.o.m innan.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Precis, beställer man kan man få det tidigare, köper man det i butik får man oftast vänta en till två dagar. Release datumet i affär är 29 men postorder 28.

Inaktiv

Hur ska man få det dagen det släppts om de måste skicka det?

Antingen skickar de det altså innan det släppts eller så skickar de det med express paket direkt utkörning samma dag.


signatur
Medlem

Dem skickar det dagen/dagarna innan så man får det på releasedagen om inte posten screwar upp det. Annars är det väl bara att förboka på valfri spelaffär.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Cool, något tips på billig internet affär där man kan köpa det?


signatur
Medlem

Discshop och Cdon finns bl.a, om du skyndar dig och beställer innan kl 16 på dischop så får du det nog immorn. Vet inte hur snabba cdon är dock.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

cdon har skickat mitt nu. Kommer väl imorgon


signatur

En styck signatur.

Medlem

På discshop nu står det prel. release 29:e, på cdon också tydligen. Har det ändrats eller är det bara jag som inbillat mig att det stod 28:e förrut?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Jag har beställt på spelbutiken och där stog det den 29:e.


signatur
1
Skriv svar