Vinnarna i tävlingen

Inaktiv
Vinnarna i tävlingen

Så, vem mer än jag ska till stockholm och provspela C&C3 imorrn?

Tänkte att det vore kul att få någon överblick över vilka som hade lite flyt och ska dit.

Medlem

Inte jag (Dune frågan borde dö) även fast jag ska förbi stockholm. Vill gärna se lite bilder iaf! Dra med kamera

Inaktiv

Ska nog se till att flasha några bilder så länge det inte sätter mitt huvud i rullning

Medlem

Jag ska dit. Ut och ta en öl på N'see bar eller något efteråt? Det är ju trots allt onsdag.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Jag kommer! Nej tyvär jag har nog inte tid med de (ÖLEN), får skjuts av farsan så han orkar nog inte vänta


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Vila i frid

Jag, Simon, John och Tomas kommer ju vara där.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Vi ses om några timmar


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Inaktiv
Skrivet av Mellanare:

Jag ska dit. Ut och ta en öl på N'see bar eller något efteråt? Det är ju trots allt onsdag.

Mellanare

Jag är inte den som bangar i vanliga fall. Men den här gången har jag ett tåg att passa och ett jobb att gå till klockan 6 imorrn

Medlem
Skrivet av RoGGe:
Skrivet av Mellanare:

Jag ska dit. Ut och ta en öl på N'see bar eller något efteråt? Det är ju trots allt onsdag.

Mellanare

Jag är inte den som bangar i vanliga fall. Men den här gången har jag ett tåg att passa och ett jobb att gå till klockan 6 imorrn

Mabn kanske kan träffas någon annan gång och ta en öl


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Det var lyckat igår i alla fall. Grattis till Marwin88 som tog sig hela vägen till slut-finalen i Tiberium Wars turneringen!

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Tackar! Jo de va lyckat gratis öl o allt, men att spela scrin va kul!


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Haha, Scrin var bara kick-ass. Deras Buzzers ägde ju allt vad infanteri heter.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

jo! Nu sitter jag och fixar med mitt nya Logitech G15 och MX 518


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Vad tyckte ni om spelet då? har det ändrats mycket ifrån demot?

Medlem
Skrivet av peteh:

Vad tyckte ni om spelet då? har det ändrats mycket ifrån demot?

Hmm, nja, inte speciellt mycket.

Spelet var i alla fall jäkligt kul. Under turneringen fick vi se många olika taktiker användas. Scrin kan behöva balanseras lite, de var lite overpowered jämfört med Nod och GDI.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Hur var det med murar och crates?

Medlem
Skrivet av JohanSmith:

Hur var det med murar och crates?

Inga murar kunde byggas och vi var inte tillåtna att lira med crates i turneringen.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Snabbt svarat, 5 min! Skit oxå, murar "äger" , för att använda ett uttryck jag hatar...

Medlem

Hur var det med gamespeeden jämfört med demot? Tyckte att det gick väldigt fort att bygga i demot men sen så gick det långsammare med striderna och dyligt.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Hoppades också på att man skulle få se murar i slutprodukten men icke. Har dock läst nånstans att det eventuellt kan komma i nån patch ifall EA sympatiserar med den åsikten.
Det märks att dom har stora ambitioner när det gäller mp och dom verkar har lagt mycket krut på just detta för att försäkra sig om att det blir ett populärt mp-lir. Blizzard har kniven mot strupen nu.

Gameplay är också pga detta radikalt annorlunda om man jämför med tidigare alster imo. Det strategiska upplägget påminner mycket om Starcraft tycker jag.

Personligen är jag inget stort fan av RTS i multiplayer mer än under speciella omständigheter på lan. Så jag hoppas att singleplayer håller måttet precis som i de tidigare spelen. Mellansekvenserna verkar riktigt påkostade och inte minst långa. Åtminstone baserat på det man fick se.

Edit: Det går snabbt att bygga men stridsvagnarna rullar långsamt om det är det du menar. Och tycker du att mammoth tanks är långsamma i demot, vänta bara tills du upptäcker...

scrins "mothership" som en annan vinnare här på FZ lekte sönder min stackars bas med. Tänk mobil-ion cannon så kommer ni rätt nära sanningen

Inaktiv
Inaktiv

Markera den svarta remsan så uppenbarar sig svaret.

Inaktiv

Låter ju som värdigt motstånd...

PaZ
Medlem

Moderskepp slår moderkaka varje dag i veckan, säger till och med Tom Cruise..

1
Skriv svar