Small town usa kartan

Inaktiv
Small town usa kartan

För det första vad tycker ni om den? För det andra, brukar kartor som varit med på demos bli populära i multiplayer när spelet väl kommer ut? Kommer kartan ens att vara med i spelet?

Själv tycker jag att den är helt ok, fast lite väl lätt att campa vid en expansion och eftersom det ursprungliga tiberium fältet tar slut rätt snabbt så kan man klara sig rätt ok på att campa eftersom motståndaren bara har sin expansion och man därför har samma income på ett ungefär.


signatur
Medlem

Jag hoppas att det kommer finnas några hyffsat stora kartor med i spelet- lite TS-stuk.

Jag tror Small Town USA gagnar GDI mest. Nod får nästan inget utrymme att manövrera på och avståndet för Mammoth Tanks blir ganska ofarligt att tillryggalägga.

Dessutom, som du säger, det är alldeles för lätt att blocka sina expansioner så Nod har det inte jättelätt att smyga in stealth tanks för att poppa harvesters.

Medlem

Den är ju lite liten, men tycker själva staden ser fin ut, men hade gärna sett lite mer annorlunda terräng. Har dock aldrig varit ett hundraprocentigt fan av stadsbanor, ser gärna en liten blandning!

1
Skriv svar