Murar i Command and Conquer 3?

Inaktiv
Murar i Command and Conquer 3?

Jag har funderat en del på om vi kommer kunna bygga murar i Command and Conquer 3 när det släpps i butik.

I demot kan man ju uppenbarligen inte det, men i singleplayer finns i alla fall färdiga murmodeller och jag har läst på ett par hemsidor att man skall kunna bygga wall-hubs.

Är det någon som vet någonting om detta?

Medlem

Har för mig att de sagt att det kommer finnas murar men inga portar, kan ha fel men..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Dom har med murar koden men dom tog bort det för att dom inte tyckte det passade in i cnc3 snabba spelstil, men dom har sagt att dom kanske lägger till det i nån patch senare om det är många som vill ha det ändå trots allt.

Medlem
Skrivet av cribba:

Har för mig att de sagt att det kommer finnas murar men inga portar, kan ha fel men..

Hörde samma sak på deras podcast. Men det var i oktober tror jag så de kan ha ändrat på det nu. Skulle inte förvåna mig om de tog bort det, drar ner hastigheten på spelet som sagt.

Medlem

Det finns murar. Det fanns i demot på Nods sida(Campaign, "secret mission",2:a uppdraget.)

Medlem

Jo, men frågan är om det kommer att gå att bygga murar själv eller om det bara kommer finnas i campaign redan färdigbyggt.

Medlem

I want walls!!!!!!

Tycker om att bygga försvar ju

Dom kan väl ha med det i Skirmish men inte i Campaign?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Murar är rätt nice, kul att leka med


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Verkar som om det inte kommer gå att bygga murar.. som jag sagt ett flertal gången innan, så är CnC för LIKT generals, hoppas dem lägger till murar i nån patch eller nån moddar fram så dem blir byggbara

Skrivet av ghoül:

Verkar som om det inte kommer gå att bygga murar.. som jag sagt ett flertal gången innan, så är CnC för LIKT generals, hoppas dem lägger till murar i nån patch eller nån moddar fram så dem blir byggbara

Nej det är ju inte likt generals inte mer än generals är likt C&C tiberian serien


signatur
Medlem

http://www.petitiononline.com/cncwalls/

De är bara skriva på .

Såklart vi ska ha murar!

Medlem

Hoppas dom fixar murar, blir mycket mer defense då

Inaktiv

Bästa försvar är anfall.

Använde aldrig murar i RA2/YR och kommer nog aldrig göra det i CnC3 heller.

Man behöver inte ha mammoths för att spränga en mur ta bara ett par fanatics så har du sprängt motståndarens halva bas i baken medans hans trupper vaktar "ingången". Sen när de går för att skydda baken så anfaller du stort deras ingång. Kort sagt murbyggare blir mosade.


signatur
Medlem

Men haha, nu antog du ju att alla murbyggare är dumma .

Inaktiv

Hela NODs försvar är rätt värdelöst om man inte har murar. Kan inte FÖRSTÅ varför man väljer att ta bort något så elementärt! Obeliskerna är ungefär 5X bättre om dom har något framför sig. Och hubbarna till de olika försvaren ska vi inte en snacka om.. pinsamt.

Skrivet av Pettor:

Men haha, nu antog du ju att alla murbyggare är dumma .

Ja exakt!


signatur
Medlem

Var en chatt med EA Developer Greg K. inne i onlinelobbyn igår. Han bekräftade att de inte har några planer på att lägga till Murar, sorry grabbar.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

hur i helvete kan man välja att ta bort murar?
halva nöjet i ett spel är ju att bygga en fet fästning, och sen bygga upp en armè och anfalla, riktigt skit dåligt >(
får hoppas på nån modd.
VILL HA WALLS!
gha idioti!
faan vad sur jag blev när jag såg att jag inte fick murar.

(pratar SP och imot datorn)


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Murar kommer aldrig någonsin vara effektivit i någon online match, bara att inse. Och det är multiplayer EA har valt att satsa på med det här spelet 8med tanke pÅ WCG osv)

Och för som absolut måste ha murar så släpps modkittet snart, då kommer det väl komma ungefär 1062 st modmurar.

Medlem

Kan va bra att ha murar att lägga runt ditt CC så den inte blir captured

Inaktiv

Det hållar man ju koll på så man slipper betala 400 för det.

Medlem

det ser coolt ut med murar runt... + man slipper stirra sig blind på basen för o spana efter engineer rushes
och dem skulle ju kunna ha ett option i server om man ska kunna bygga walls eller inte.. btw så kan man ju faktiskt bygga mur o sen ha nå torn framför oc h bakom muren för att skydda sig mot nod fanatics

Skrivet av ace84:

det ser coolt ut med murar runt... + man slipper stirra sig blind på basen för o spana efter engineer rushes
och dem skulle ju kunna ha ett option i server om man ska kunna bygga walls eller inte.. btw så kan man ju faktiskt bygga mur o sen ha nå torn framför oc h bakom muren för att skydda sig mot nod fanatics

NOD behöver ingen ytterligare svårighet. Sure om NOD hade haft Mammoths men nu har de ju inte det.

"Vote no for walls"


signatur
1
Skriv svar