Command & Conquer 3 - Vad förväntar ni?

Medlem
Command & Conquer 3 - Vad förväntar ni?

Inte långt kvar, sitter och spelar Act of War tills 29:e Mars. Gilla C&C3 demot starkt men hoppas på en hel del förändringar i den fulla verisonen.

Vad tror ni om C&C3? Kommer det bli framgångsrikt i längden eller ännu en Tiberiun Sun Katastrof att man tröttnar efter 14 dagar?

Jag litade på Westwood som ett företag men nu när det är EA så är jag skeptisk att livslängden inte kommer va den samma. Finns tyvärr inte många EA spel som verkligen håller i den långa rundan.

Medlem

Allt.....

Och lite till


signatur

Nämen!

Medlem

Tiberian Sun var dåligt tycker jag. Det fanns ingenting jag tyckte om med det. C&C3 är djävligt roligt dock och jag tror det kan bli ett stort spel inom LAN och turneringar.

Inaktiv

älskat hela serien och CnC3 verkar ble bra och många timmars lan spelande framför sej


signatur

world of warcraft... world of nolife :D

Inaktiv

C&C2:TS var kul i SP och det förväntar jag mig att C&C3 är med. RTS i MP suger nästan alltid.

Inaktiv

Tror att många kommer att spela 3:an bara för nostalgin även om det inte blir särskilt bra. Tror också att multilayer blir stort eftersom de kommer att få in spelet i world cyber games vilket kommer att dra åt sig många seriösa spelare samriidgt som det är relativt noobvänligt vilket drar till sig många nya.


signatur
Medlem

Tycker Tiberian Sun var riktigt kul faktiskt, verkar som att folk antingen älskade det eller hatade det.. Jag var en av den först nämnda..

Jag förväntar mig ett kul spel (vilket jag redan fått bevisat för mig..) med en härlig singleplayer kampanj, samt en kul och välgjort multiplayerdel.

Medlem

Vad jag förväntar mig? Ett sju helsikes bra spel helt enkelt. och blir det inte så bra kan man ju alltid spela det ändå.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Vad jag förväntar mig? Ett sju helsikes bra spel helt enkelt. och blir det inte så bra kan man ju alltid spela det ändå.

Eller så kan man sitta här på forumet och whina om det

1
Skriv svar