Skum sak :S

Jag installerade Red Alert 2 igår för att spela lite lan med en polare. Det gick tyvärr inte, men det är inte problemet.
När jag hade installerat spelet så fick jag helt plötsligt 50 gigabyte MER ledigt på min hårddisk :S
Jag hade typ 5 gig ledigt innan, och nu har jag 55 .
Hur fan kan man få så mycket plats av att installera ett spel?
Mitt CS blev också därefter helt buggat, alla favoritservrar och inställningar jag hade försvann.
Vissa andra spel försvann också.
Detta har aldrig hänt mig tidigare, någon som vet vad som blev fel?


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem

eftersom det hände efter du hade installerat ett spel/program kan det ju kanske vara ett virus.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Det är direkt från skiva och jag har installerat det innan ju, men det kan säkert ha hoppat in ett virus från någon annan :/


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem

Om det inte är en multisession skiva *host*pirat*host* så ska inte skit kunna komma åt skivan, har iaf aldrig hört om virus som startat brännaren.

Medlem

inte disken som håller på att gå åt helvete då?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Det är inte en piratkopia, min bror har köppt spelet, det var väll en slump att 50 gig av mina spel försvann


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem

Har inte 100%'ig koll men skulle gissa på att man via hemmalan också kan får otrevligheter. Så det kan ju ha varit din polaren som smittat dig med något virus?

Jo, det tänkte jag också, men eftersom det kom så plötsligt när jag installerade RA2 så trodde jag det var spelet.
Min kompis har typ inte rensat datorn på två år eller något -.-
Hit kommer han aldrig mer !
(föräns han har formaterat datorn)


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Skrivet av jagspelardator:

Jo, det tänkte jag också, men eftersom det kom så plötsligt när jag installerade RA2 så trodde jag det var spelet.
Min kompis har typ inte rensat datorn på två år eller något -.-
Hit kommer han aldrig mer !
(föräns han har formaterat datorn)

Japp där har du felet din polare är "unclean".

lol påminner mig om den där reklamen hon som säger att hon blev smittad av pojkvännen och vänninan säger typ "men fy vad äckligt, vad ska du göra?" "Men det är ju bara att rensa hårddisken."


signatur
Medlem

kör ett program som heter recovery my files så kan du återskapa det som försvan om det inte har blivit överskrivet med annan data


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar