Supreme Commander

Inaktiv
Supreme Commander

kollade i brev lådan idag och hittade supreme commander. fan vad glad man blev. har lirat demot och gillade det starkt så nu är det bara att spela fulla versionen. men jag tänkte ví kan diskutere spelat. ex vad tycker ni om det vilket lag är bäst och allt som har med spelet att göra.

Inaktiv

Har de nerfat Cybran mantis spam mer sedan betaversion 38?

Inaktiv

vet ej spelade inte beta

Inaktiv

nu har jag lirat det ett tag och älskar det. jag gillar alla lagen. jag tycker de är häftiga.jag undrar vilket lag gillar ni bäst?

Inaktiv

Är det som man hört mega långa omgångar samt så många nehter på skärmen att det inte går att micra?


signatur
Inaktiv
Medlem

Har någon spelat multiplayer?

Är det faktiskt AI som drar ner FPSen som fan?

Går det mycekt bättre att köra online?

Inaktiv

är det många spelare

Medlem

skirmish jag V.S 1 dator. (demo)

Inaktiv

vet inte om det går bättre online tror inte det

Medlem

Alltså, har du spelet eller inte?

Inaktiv

jo jag har spelat men det kanske laggar mindre om man har ett bra bredband. jag tyckte det laggade nästan lika mycket

Medlem

Själv har man inte bredband i hemmet ännu, men beställde nyligen Supreme Commander från play.com... nu väntar jag bara på att de ska skicka hem det till kalla Greenock så att man får nånting att göra på kvällarna... går ju inte att leva ett normalt liv utan tv/bredband ;D

Inaktiv

när kommer spelet ut?

Medlem

Är redan ute.


signatur

Videomupp

Inaktiv

oj då vad jag är efter!

Inaktiv

är det någon som har köpt spelet än och har det hemma nu?
är det skoj och vad tycker ni om online delen?

Inaktiv

jag har, det fick det i fredags. jag tycker det är det bästa spelet som finns just nu och online delen är helt underbar. svin kul ,jag tycker online är bäst och roligast att spela. men singeplayer AL är i bra klass. det finns ungefär 5 olika grader. ett mycket bra köp!!!!!

Inaktiv

hur många spelare kan man vara som högst i online?

Inaktiv

man kan vara 8 spelare.

Medlem

HOLY FUCKING JESUS

Har någon provat nuken?

LOL!!!!

Fan, börja bygga er missile defence systems.

varmt rekommenderat om ni inte vill se ut som hiroshima.

*ti ti ti ti.....ti....ti....ti.titititititititiitititit BOOOOOM*

:D:

Hoppas det blir inget gnäll om att den är för stark ( asså, den lämnar INGENTING på kartan) och att dom ska patcha ner den....

fan, BEST NUKE ON P.C EVER!

I love THE NUKE!

Medlem

Fan PsyX, du gör mig otålig...
Jag har hittills sett två spel som jag på rak arm minns har fina nukes, kanske tre.
Civ4, Act of War och C&C Generals.
Du råkar inte ha en screen på bomben?

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=YJEx7NpxZ74

Medlem

Fy fan, inte illa.
Surt att det blev något problem med min kortbetalning, kommer vara all over play.com
Måste ha!

Inaktiv

håller med nukes är bäst!!!!!!!!!!!!

Medlem

Min polare har problem med att spelet börjar hacka riktigt ordentligt. Först är det lite småhack men tillslut urartar det och det känns som hans 2 veckor gamla dator är från 94. Spelet krashar tillslut också.

Någon som har en idé om vad det kan vara för fel? Det är inga värmeproblem eller så, det har vi kollat. Det är inte heller några prestandafel heller.

Inaktiv

spelet börjar hacka när man har många enheter i spelet fast man har över prestanda kraven . om du läste i pcgamer så står det att deras enda klagomål på spelet är att det börjar hacka och lagga på dom största kartorna och striderna om man inte har ett super bra grafikkort samma sak på fzs test på spelet..

Medlem
Skrivet av Mysli:

Min polare har problem med att spelet börjar hacka riktigt ordentligt. Först är det lite småhack men tillslut urartar det och det känns som hans 2 veckor gamla dator är från 94. Spelet krashar tillslut också.

Någon som har en idé om vad det kan vara för fel? Det är inga värmeproblem eller så, det har vi kollat. Det är inte heller några prestandafel heller.

ta en nummerlapp och ställ dig i kön.

50% av alla som har spelet har det problemet.

Jag har det också.

ingen officiell announcement eller patch finns.

Medlem

Har hört nånstans att det var pga någon minnesläcka nånstans, såna är riktigt läbbiga :/

Medlem

Ingen fix yet.

Undrar hur lång tid vi får vänta

123
Skriv svar