Emperor: Battle For Dune

Inaktiv
Emperor: Battle For Dune

Jag ska börja denna tråd med en fråga, men ni får gärna komma med åsikter och andra frågor som ni har. Min fråga är: Hur kan jag få tag på en CD-nyckel till spelet? (Eftersom jag har tappat bort den som kom med spelet)

Inaktiv

Testa denna: 032178-561710-854466-6092

Hittade den här <<< sänken som delar med sig. :/


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Nå Mr Slayermaster, hur gick det? :^^


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Ja, hur gick det? Det är ju ett så jäkla kul spel, så det vore ju inte roligt om du inte kunde spela det.

Inaktiv

Tyvärr kan jag inte kolla om det funkar förrän jag är på min egna dator. Men jag kommer att meddela på denna tråd om det funkar eller ej när jag har min egen dator.

Inaktiv

CD-nyckeln fungerade. Tack för tipset!

Inaktiv

Bra!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Vilket "house" är eran favorit?

Medlem

Beror på. Atreides har rätt bra Mechs, men jag föredrar nog den inferniska armén som Harkonnen har. Kommer faktiskt inte ihåg vad det sista laget hette, men de är inte med i böckerna så jag tyckte inte att de kändes... rätt liksom.

Medlem

Ordos förstås, deras tanks äger ju allt.:)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Vilka är bäst av dom andra lagen, som man kan ha som allierade? (Ix, Thelaxiu, Fremen, Sadukar och Guild)

Medlem
Skrivet av Slayermaster:

Vilka är bäst av dom andra lagen, som man kan ha som allierade? (Ix, Thelaxiu, Fremen, Sadukar och Guild)

Thelaxiu förstås!!:)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Sardukar är lätt mina favoriter där. Fremen är jäkla nice också, även om de är coolare i böckerna.

1
Skriv svar