Command and Conquer 3!

Medlem
Command and Conquer 3!

Är ruskigt sugen på det här spelet. Vad tycker ni om den långa gameplay filmen? Det här är vad jag väntat på länge i alla fall. Känslan verkar vara CnC, med mycket sköna detaljer och ett otroligt kul spel.. dessutom i vacker form!

Någon som har hört något om releasedatumet? Står bara 2007 överallt.. Det ser ändå rätt klart ut på bilderna??

Inaktiv

om du går in på www.playzone.se så kommer du att set datumet på command and conqer 3

Medlem

Mars! =/ Vad jobbigt.. Längtar! Det var dock en ganska nice spelsida, ska nog förbokad et därifrån.

Har ni hört någon mysig info att dela med er av?

Inaktiv

det finns filmer på www.ign.com

Inaktiv

kommer man kunna köra 4 vs 4?

Medlem

Släpps på min födelsedag!!!!!:D


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

tror inte det!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Släpps på min födelsedag!!!!!:D

Det är ju bara dåligt, då får du ju inte det på din födelsedag


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

precis..... för det finns inget bestämt release datum än

Medlem

Sluta förstöra alla förhoppningar!!!!:evil:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

säger bara sannigen

Medlem

Ett ungefärligt releasedatum är bättre än inget alls.

Vad finns det för nya saker i CnC3 då? Några nya features som man har slängt in? Har läst runt lite, men inte hittat någonting som verkar sådär superrevolutionerande.

Inaktiv

kolla in alla gameplay trailers hoss www.ign.com

Medlem

Men ja, det är andra gången du säger det. Det var inte vad jag frågade efter.

Inaktiv

hehe sry ..... men varför inte kolla runt själv ... gå in tex på deras hemsida

Medlem

Om jag ska vara ärlig tror jag inte det kommer skilja sig så hemskt mycket från Generals och liknande, om man känner EA rätt så blir det väl bara;

- Samma skit
- En aning bättre grafik
- Ny campaign, men inget slående
- Diverse saker som kan döda


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Om jag ska vara ärlig tror jag inte det kommer skilja sig så hemskt mycket från Generals och liknande, om man känner EA rätt så blir det väl bara;

- Samma skit
- En aning bättre grafik
- Ny campaign, men inget slående
- Diverse saker som kan döda

Vad tycker du det ska vara då? Crysis grafik? Gammal Campaign? Blandade leksaker? Bara undrar, för så är det i alla spel.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hoppas dom gör C&C3 mycket bättre än Generals, generals var koolt visuellt med alla explosioner men tycker action känslan inte riktigt fanns där som tidigare.

Medlem

Håller med om att Generals inte verkar särskilt nyskapande, men med C&C3 verkar man ändå försöka ta ut det som varit så bra i serien och göra det lite bättre. Det finaste från guldkornen i en modern tappning - varför inte?

Inaktiv

C&C3 verkar inte ett dugg intresant tycker jag, jag har spelat hela serien och tycker det är jväligt bra spel. Men det här ger bara känslan av ett upphottat Tiberian Sun. Enheterna verkar va dem samma. Verkar inte specielt nyskapande alls... Nä, det här är inget spel jag ser framemot överhuvudtaget.

Medlem

Tiberian sun:firestorm är min favorit.....
Hoppas det blir lika bra..filmer.....

Medlem

Tycker det känns precis som det ska göra. Ett kul spel med ny grafik och de bästa delarna ur tidigare spel ur serien. Vad mer kan man göra? Hade nog blivit irriterad om de försökt göra någonting helt annorlunda.

Jag tycker det verkar vettigt att satsa lite på att försöka få bra multiplayeregenskaper, det gör spelet mycket intressant.

Inaktiv

är det något som har fått ett datum än eller kommer det ut i mars?

Medlem

Det kommer väl ett nytt lag/ny ras?
Har för mig att det skulle finnas Aliens av nått slag...

Medlem
Skrivet av Anton.z:

Det kommer väl ett nytt lag/ny ras?
Har för mig att det skulle finnas Aliens av nått slag...

Finns redan bilder på nya rasen vilken blir aliens.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

här har det kommit några nya gameplay filmer

det ser inte så värst roligt ut eller vad säger ni?

http://media.pc.ign.com/media/823/823989/vids_1.html

Inaktiv

Finns det mycket svenskar som kör CnC seriöst..... 1on1 eller 2on2 då gissar jag i ligor. CB verkar inte ha någon tunering för det internationellt ??

Inaktiv

Skulle också vilja veta om detta kommer att köras seriöst. Tycker det är mycket roligare att köra att spel om man kan hitta motstånd relativt lätt (som battlenet för warcraft 3).

Om ingen kör spelet seriöst online så försvinner allt roliga tycker jag.

Så nån som vet / tror hur det kommer bli?


signatur
Medlem
Skrivet av skauninG:

Om jag ska vara ärlig tror jag inte det kommer skilja sig så hemskt mycket från Generals och liknande, om man känner EA rätt så blir det väl bara;

- Samma skit
- En aning bättre grafik
- Ny campaign, men inget slående
- Diverse saker som kan döda

Någonsin spelat en uppföljare till ett spel tidigare?

Inaktiv

Jag ska lätt spela ailiens när spelet kommer. Någon mer som tycker att de verkar coolast och roligast?


signatur
Skriv svar