Warhammer 40 K - Dark Crusade hjälp! *spoiler*

NIB
Medlem
Warhammer 40 K - Dark Crusade hjälp! *spoiler*

I matchen på Necrons hemmaplan måste man ta sig in i deras heligaste och plantera en bomb. Man ska klicka på sin commander och sen på bomb-ikonen. Problemet är att när jag står i den röda markeringen så kommer det aldrig upp nån bekräftelse på att jag är där, ej heller någon bombikon. Har gjort alla secondary quests.

Nån annan som har detta problem?

Medlem

Jag gjorde de alla quests innan bara för att... o de funka för mig.. så de måste vara de


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

nope....starta om....kontakta supporten......eller patcha det

Skrivet av Vonyx:

nope....starta om....kontakta supporten......eller patcha det

Finns det en patch till Dark Crusade?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

En patch, för att lösa problem så att spelare från andra världsdelar kunde spela tillsammans.


signatur

Videomupp

Ahh det löste sig !!

*spoiler*

Gjorde harakiri på några Fire Soldiers och då fick man bomben, verkar som den i sig räknas som 1 eller 2 unit caps. Sen var det inte Tau commandern utan den blåa prästen som har bomben

...


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar