Skälen till att SOTS är bättre än GalCiv

Inaktiv
Skälen till att SOTS är bättre än GalCiv

Det har ju varit en del snack i nyhetstrådar om hur "överlägset" Galactic Civilizations är genemot Sword of the Stars. Men nu kommer en rad tunga skäl som motsäger detta:

Jewel Staite

Roger Bumpass

Brian Beacock

Red vs Blue-gänget

DC's Infinite Crisis

Bonita Friedericy and John Billingsley

John Schneider

Claudia Christian

VO-Matt


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

eh..... Jaha?

Så det du försöker påstå är att SOTS är bättre bara för att det har ett par halvkända personer med i produktionen, eller som bara håller upp en SOTS-bild?

Ursäkta, jag tror precis att du förlorade mig i din argumentation, eller snarare bristen av den.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Skrivet av HYBRiS:

eh..... Jaha?

Så det du försöker påstå är att SOTS är bättre bara för att det har ett par halvkända personer med i produktionen, eller som bara håller upp en SOTS-bild?

Ursäkta, jag tror precis att du förlorade mig i din argumentation, eller snarare bristen av den.

Aha, du är en av Gal-Civ fanatikerna, förmodar jag?

Jag kan nämna att ingen av personerna på bilderna utom den sista medverkade i produktionen. Alla bilderna är tagna av en SOTS-spelare som ville vissa vad Sword of the Stars betyder för honom och communityn.

Vad har Gal-Civ spelarna gjort för att visa sin uppskattning?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Man kan bara tycka att Gal-civ är bättre än Sots om man är en fanatiker, vilket är dåligt, antar jag? Bara galningar som gillar det spelet, jovars. Är man lyckad, framgångsrik och vettig som personerna på bilderna har man såklart en annan åsikt.

Medlem

lol, nä ingen galciv-fanatiker alls. Vet knappt vad båda spelen är.

Just därför hade jag förväntat mig några som helst sakliga argument för varför SOTS skulle vara bättre än GalCiv.

GE TILLBAKS MINA SEKUNDER JAG TILLBRINGAT I TRÅDEN NU!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Skrivet av HYBRiS:

lol, nä ingen galciv-fanatiker alls. Vet knappt vad båda spelen är.

Just därför hade jag förväntat mig några som helst sakliga argument för varför SOTS skulle vara bättre än GalCiv.

GE TILLBAKS MINA SEKUNDER JAG TILLBRINGAT I TRÅDEN NU!

Okej, jag ursäktar för att ha missförstått din ställning till ämnet.

Men jag kan lova dej ett liv utökat med flera sekunder om du erkänner SOTS som bättre än Gal Civ 2


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

1
Skriv svar