Medlem
Typist..

Singleplayer betan laggade som BARA de.(20fps)

sen kom demot som ahde fixat det, det flöt på som bara det (70fps)

Och nu ahr jag köpt orginalet. Så laggar det som i betan :S äre bara jag eller har fler de problemet ? (20fps)


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

har du patchat första patchen?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Kan det vara single och multiplayer som kan vara skillnaden? Typ flyt i single och lagg i multi?


signatur

Videomupp

Medlem

Uhm... vilket spel handlar det om?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Company of Heroes antar jag, efter som han fyllt större delen av formet med inlägg om det


signatur
Medlem

Antar att det är Company of Heroes, eftersom den hade både beta och demo. Sen så har han sagt på andra poster att han just fått det så jag antog det.

Edit: Bah, beaten to it


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

har du patchat första patchen?

ja

och de lagar på både single och multi. Saken är de lagar spelar ingen roll hur jag har gfx inställningarna. Om jag har allt på LOW 800*600 och allt på högsta så lagar de på samma sätt inget förbättras.. =///

f*n vad irriterad jag blir


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Tomzi:
Skrivet av HYBRiS:

har du patchat första patchen?

ja

och de lagar på både single och multi. Saken är de lagar spelar ingen roll hur jag har gfx inställningarna. Om jag har allt på LOW 800*600 och allt på högsta så lagar de på samma sätt inget förbättras.. =///

f*n vad irriterad jag blir

Om det är samma resultat oavsett grafikinställningar, så lär problemet vara något annat.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

precis.. och konstigt att de blir så mycekt sämre och just bara hos mig.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Vad sitter du på för system?

Medlem

haha herregud, vet ni vad. Processorn satt lös hahaha funkar priam nu

P4 ,3.4GHz
x850xt 256 PCI-E
1 gig ddr2


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

OMG, processorn satt löst?! Hur i helsike har du lyckats med det?

Medlem
Skrivet av elusive:

OMG, processorn satt löst?! Hur i helsike har du lyckats med det?

Hur i helsike har den fungerat alls, är en bättre fråga


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Äh, satt på min polares dator en gång, så hör jag "PANG" inifrån datorn och den slogs av. Öppnade och kollade, CPU kylaren ramlade av och slog sönder grafikkortet ^^


signatur

Videomupp

Medlem

haha , när jag skulle installera Company of heroes. så skulle jag oxo montera in en ny dvd läsare, så jag hade tydligt vart för hår dmot datan när jag flyttat den o grejer, Kylaren sitter på 4 ställen den var lös på 2 av dem haha


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

1
Skriv svar