Medlem
WOOHOO

Då har man fått sitt CoH

Någon som har lust och lira Ranked games ? ^^


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Vi kan lira vanligt om du har hamachi

Medlem

ja fan


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Tomzi:

Då har man fått sitt CoH

Någon som har lust och lira Ranked games ? ^^

Skrivet av Ozka:

Vi kan lira vanligt om du har hamachi

....ehum, du kan inte spela rankat över Hamachi. Det behöver du Relic Online för (tips)

Och nu när Relic gjort sig av med Gamespy och skapat sitt egna Relic Online som är alldeles underbart, så ser jag ingen annan anledning till att använda Hamachi än om du kör piratkopierat (fy och skam).


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Fick mitt också idag (födelsedagspresent dessutom)! Har haft en del problem med att connecta till servrar, får could not connect to all players meddelandet på varje server. Lyckades dock få igång ett rankat game. Det visade sig att polarna jag kört emot var rätt kassa för jävlar va svårt det va.

Skulle behöva lite noobmatcher.

Medlem

I'll be happy to supply you with some


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

fick mitt också

hur funkar ranked egentligen? spelar man mot vem som helst eller mot någon i samma rang? i betan var det inte så iaf

Medlem

med folk i samma rank (OM de är online)


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Bara o leta efter mig online, heter ju KlosterKatten


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Smet ner till webhallen igår morse efter jobbet och plockade med mig en kopia.. Va bara tvungen att slänga bort mina sista besparingar på ett fetingheadset också. Det är nått speciellt när man kommer in där som tvingar en att spendera massa pengar.
Tänkte, 'omg coolt headset, oh shit! bara ett kvar!' köpte det och va helnöjd tills jag kom hem och kollade på mitt bankkonto. =P

Medlem

Törs man fråga vilket headset?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Mack:

Smet ner till webhallen igår morse efter jobbet och plockade med mig en kopia.. Va bara tvungen att slänga bort mina sista besparingar på ett fetingheadset också. Det är nått speciellt när man kommer in där som tvingar en att spendera massa pengar.
Tänkte, 'omg coolt headset, oh shit! bara ett kvar!' köpte det och va helnöjd tills jag kom hem och kollade på mitt bankkonto. =P

haha och din avatar passar perfekt in


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Törs man fråga vilket headset?

Plockade med mig ett Sennheiser PC-150. Riktigt mysiga lurar må jag säga..

1
Skriv svar