Victoria - Revolutions

Medlem
Victoria - Revolutions

http://www.paradoxplaza.com/vr.asp

Äntligen säger jag. Jag med många fler älskar paradox mest underskattade titel, Victoria, äntligen får deras bästa speltitel en uppföljare.

Jag hoppas verkligen att de behåller samma struktur och interface, inget 3d krux, det skulle förstöra allt.

Snacka om trevlig spelöverraskning, nu har man fler saker att se framemot i augusti!

Inaktiv

Man kan läsa mer i deras något jobbiga Forum om spelet för de som inte vet... hur som helst, det blir förhoppningsvis en fantastisk upplevelse, och ja hoppas verkligen det.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av reset2:

Man kan läsa mer i deras något jobbiga Forum om spelet för de som inte vet... hur som helst, det blir förhoppningsvis en fantastisk upplevelse, och ja hoppas verkligen det.

De 15 år som tillkommer gör verkligen skillnad. Kriget i manchuriet, Hitlers maktövertagande, ryska inbördeskriget, Mussolinis marsch mot Rom, finska frihetskriget, kinas industriallisering, med mera.

Skall bli grymt kul.

Medlem

Nu bumpar jag.

Jag läste att det skulle finnas tillgängligt på Ztormdownloader den 17 augusti, stämmer det?

Inaktiv

Jao, och på cd i oktober. Hade tänkt och köpa cd versionen men det är ju... för långt.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Jag köpte Revolutions via gamersgate för några dagar sedan, och jag måste säga att även om det inte äv avsevärt mycket nytt, så gör den uppiffade 1914kampanjen och doomsdayconvertern det klart värt pengarna!

1
Skriv svar