Livehockey-Ett beroendeframkallande gratis managerspel

Inaktiv
Livehockey-Ett beroendeframkallande gratis managerspel

Detta är den officiella beskrivningen av spelet:
"LiveHockey är ett ishockeymanagerspel som du spelar gratis med din webbläsare. Du köper, säljer och tränar spelare, läser statistik, bygger arena och spelar matcher.

Du kan sköta ditt lag från vilken dator du vill så länge du har tillgång till internet.

Coacha ditt lag till framgångar och en plats i slutspelet."

Jag har själv spelat några säsonger nu och tycker att det här är ett av de absolut bästa managerspelen online. Det blir roligare och roligare ju längre man spelat så om ni är det minsta intresserade av den här typen av spel så kolla in det.

[http://www.livehockey.se/]

Medlem

Fanns nått liknande på tv4.se's spelsajt för hundra år sen. Numera känd som blip :'( Iallefall det var grejer de!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Jag är inte särskilt intersserad av ishockey, men tycker ändå att det här är ett riktigt roligt spel. Trots att jag spelat det i flera år har jag inte tröttnat. Det beror troligen delvis på att spelledningen är väldigt engagerad och hela tiden utvecklar nya funktioner som ökar spelglädjen.

Så är ni sugna på att testa ett managerspel kan jag varmt rekommendera Livehockey!

1
Skriv svar