Assassin's Creed 2

Medlem
Assassin's Creed 2

Är det nån som har nått nytt om Assassin's Creed
älskade ettan, och har hört att det skulle bli en
Trilogi, så jag hoppas verkligen det kommer en 2:a
iaf nån som vet nått

Ge gärna länkar eller nått


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Vet inget förutom att det ska heta Assassin`s creed: the last assassin.:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Youtube-proffs

Måste ju vara slutet av denna underbara spelera. The Last assassin, de får vi hoppas att det verkligen är the LAST assassin.

Nästa spel dem skall göra heter EB Games presents Parkours SKILLZ.


signatur

Calle säger att jag är influencer

fue
Medlem

Det ska komma en triologi

Medlem
Skrivet av Fille game lover:

... det ska heta Assassin`s creed: the last assassin.:)

Apropå det namnet så kommer jag att tänka på The Last Ninja till C64, som var/är ett av de bästa spel som gjorts (tycker jag då, ingen universiell sanning ). Det vore kul om AC2 utspelade sig i Japan och man fick spela ninja; det är ju assassin så det skriker om det. 80-talsdrömmen för våldsälskande ungdomar - att vara en ninja :).

Läste en FAQ angående slutet på AC där det påstods att det finns indikationer på att tvåan kan utspela sig i Japan. Vore häftigt iaf!


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Som Blackbozze säger, jag o några polare gjorde lite research själva när vi spelade. Finns ett namn inristat på golvet, yona guni. För förvirring så har de delat upp namnet i två ord, Yonaguni är igentligen i ön som ligger i närheten av Hongkong. Lite mer åt sidan från namnet så ser man symboler som ska då symbolisera asiatiska tempelliknande byggnader. Och de uppenbara asiatiska tecknen i sovrummet.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Vill ha en remake där de skippar hela Scifi grejen och tar bort alla löjliga sidequests. Plus att devsen ska tvingas att sitta igenom en föreläsning av killarna bakom hitman så de lär sig hur man ska planera att ta livet av någon.

Medlem

Jag kan hålla med om att planeringen bakom varje lönnmord kändes ganska överflödig och onödig. Samt det faktum att det var omöjligt att lyckas lönnmörda någon utan att alla vakter kom stormandes direkt. Lite tråkigt. Borde ha gått om man planerade allting noga.

Men för övrigt tycker jag AC är ett superbt spel, även om det blir tjatigt ibland. Men det är bara att vänta en timme så vill man spela igen

Men nu skulle ju tråden handla om AC2... så jag får väl säga att jag önskar att det kommer i år (ed ninja-tema) Jag spelade igenom ettan på typ 20-25 timmar eller nåt, lite för lite för ett spel tycker jag.


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem
Skrivet av BlackBozze:

Jag kan hålla med om att planeringen bakom varje lönnmord kändes ganska överflödig och onödig. Samt det faktum att det var omöjligt att lyckas lönnmörda någon utan att alla vakter kom stormandes direkt. Lite tråkigt. Borde ha gått om man planerade allting noga.

Men för övrigt tycker jag AC är ett superbt spel, även om det blir tjatigt ibland. Men det är bara att vänta en timme så vill man spela igen

Men nu skulle ju tråden handla om AC2... så jag får väl säga att jag önskar att det kommer i år (ed ninja-tema) Jag spelade igenom ettan på typ 20-25 timmar eller nåt, lite för lite för ett spel tycker jag.

20-25 timmar! Det är ganska mycket för ett spel som AC, jag klarade det på cirkus 10-15 timmar.

Nåväl längtar någorlunda till 2:an iallafall, var så jävla hypad inför 1:an men blev väääldigt besviken. Det var väl ett bra spel men långt ifrån allas (mina iallafall) förväntningar.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tycker inte AC var nåt särskillt...det fick en trea i betyg av mig.

Medlem
Skrivet av q0rra:

20-25 timmar! Det är ganska mycket för ett spel som AC, jag klarade det på cirkus 10-15 timmar.

Tja, hade ju inte riktigt koll på tiden, så jag vet inte. Men jag försökte ju göra en massa sidouppdrag för att få spelet att räcka längre, men de blev ju väldigt repetetiva efter ett tag...

Men min poäng är att jag tycker att 20h (eller dina 10h) är för lite nöje för ett spel för 400 spänn. Varför inte lite co-op läge t.ex.? Multiplay förlänger ju livslängden på ett spel avsevärt.


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

1
Skriv svar