Alan Wake Release?

Medlem
Alan Wake Release?

Som det står i eran release lista så skall spelet släppas nu på torsdag 13 mars.
Stämmer detta?
Kollade på min beställning på webhallen, där står det 31/10.

FZ.se release
Alan Wake - Action/Skräck - PC - 2008-03-13

Webhallen release
Alan Wake 2008-10-31 PC

Medlem

13 mars stämmer definitivt inte. Men inte Webhallens heller då alla sidor bara gissar vilt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

13 mars stämmer definitivt inte. Men inte Webhallens heller då alla sidor bara gissar vilt.

Varför har då FZ.se skrivit release 13 mars? Ni som alltid ska va så uppdaterade.. nu har jag ju blivit lurad av fz.se releaselista.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av WaltX:

13 mars stämmer definitivt inte. Men inte Webhallens heller då alla sidor bara gissar vilt.

Varför har då FZ.se skrivit release 13 mars? Ni som alltid ska va så uppdaterade.. nu har jag ju blivit lurad av fz.se releaselista.

Men snälla, tänk efter lite själv. Vi har inte fått veta någonting nytt om Alan Wake på ett bra tag nu, och du tror att spelet ska släppas utan förvarning?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av WaltX:

13 mars stämmer definitivt inte. Men inte Webhallens heller då alla sidor bara gissar vilt.

Varför har då FZ.se skrivit release 13 mars? Ni som alltid ska va så uppdaterade.. nu har jag ju blivit lurad av fz.se releaselista.

Men snälla, tänk efter lite själv. Vi har inte fått veta någonting nytt om Alan Wake på ett bra tag nu, och du tror att spelet ska släppas utan förvarning?

Öh? 27/1 Spelets premiärdatum i mars! läs nyheten själv.

Medlem

+ att utvecklarna sa själva att de skulle släppa ny info och lite "godbitar" som de uttryckte det, i mars.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

P.S de har hållit på i över tre år nu....så förhoppningsvis så släpps det i år. Fast ingen har något fasställt release datum, Webhallen och FZ verkar bara ha gissat, Wikipedia har inget fast release datum och ej heller utvecklarna, och de lär ju veta mer säkert när spelet släpps.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar