Guitar Hero III (PC) Raining Blood

Medlem
Guitar Hero III (PC) Raining Blood

Jag har försökt klara Guitar Hero III på hard nu ett bra tag, men jag kom aldrig vidare på låten "Raining Blood" med Slayer och jag tyckte att den var sjukt mycket svårare än alla andra hard-låtar och ändå klarar jag de flesta på expert också, men sen idag så provade jag Raining Blood på expert för första gången. Jag kände igen mig väldigt mycket för jag tyckte att "noterna" var exakt de samma som i Hard, men för att göra mig säker på det hela gick jag in på YouTube för att se hur den egentligen såg ut på hard, så jag hittade en film där en körde på hard och jag märkte genast att det inte var samma "hard" som jag körde på.

Alltså: När jag ska köra raining blood på Hard så kör jag egentligen på expert. Någon som har stött på samma problem? Någon som isåfall vet hur man fixar det? Jag vill inte installera om hela skiten för jag vill inte att mina highscores ska försvinna.

Medlem

Har du tankat ned spelet eller har du den på skiva? (ursäktar frågan)

Annars, om du verkligen måste ändra på det, så får du installera om spelet. Ser ingen annan lösning.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det är köpt så ja, jag har det på skiva.

Jobbigt, hade gärna velat klara det på hard, för jag har bara den låten och bossen kvar, men men... Får väl öva ännu mer så jag kan klara den på expert

Medlem

Du klarar det. Det du behöver är träning, tålamod och viljan.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Haha! Jajjamensan! Kanske tar ett år eller så, men det ska gå

Inaktiv

Övning ger färdighet, men spela inte låten allt för mycket. Då finns risken att du tröttnar på spelet.

Medlem
Skrivet av gujukal:

Övning ger färdighet, men spela inte låten allt för mycket. Då finns risken att du tröttnar på spelet.

Är det ens möjligt att tröttna på GH spelen?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Låtarna går å tröttna på


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jag kommer antagligen tröttna snabbare på GH3 än GH2. Visst, det finns online-läge. Men 2:aqn hade SÅÅÅ mycket roligare låtar att spela.

1
Skriv svar