Medlem
Bra sjukspel

Här kan ni tipsa om bra spel som passar när man är sjuk och måste stanna inne hela dagen.

Jag gillar att köra sportspel och Civ 4. De har inget riktigt slut och det kan vara mysigt.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

jag tycker det är roligt att köra Zombie spel / läskiga spel när man e sjuk blir lite sköön stämmning o så ,
tips : Resident Evil 4
Condemned (Zcaaary)
Även mmo's : Lotro

Inaktiv

Om du kan få tag i det: Stupid Invaders. Men det är stört omöjligt. Har det själv på skivor nånstanns nerpackat i källaren XD


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem

Om Civ4 uppskattas kanske GalCiv2 eller #Sins of a solar empire är något att titta på? Inte spelat själv men hört mycket gott om.


signatur
Medlem

När jag är sjuk - då ÄR jag sjuk och ligger ofta i sängen och som bäst glor jag på TVn om huvudet klarar av det.

Men när jag är på väg att piggna till så spelar jag de vanliga spelen jag annars spelar, kanske ett återbesök i Vvardenfell eller i San Andreas.

Medlem

Brukar spela fightingspel tex Tekken 5 och liknande.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Theme Hospital Anyone?
häh, men nää, brukar nog mest ligga på sängen då man e sjuk, kanske spela nått slappt på Xboxen..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Meh! Jag trodde detta skulle vara en tråd om sjuka spel.

1
Skriv svar