Vilket spel ska man skaffa?

Medlem
Vilket spel ska man skaffa?

Jag har precis klarat COD4 på PC (spelar på min Mac) och det var riktigt kul. Men jag behöver något nytt spel. Vad rekommenderar ni och vad spelar ni själva just nu?
Har inte tid med onlinespel så som WOW.
Spelar en del Flatout2 och TF2 men vill som sagt testa något nytt, i vilken schanger som helst.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv

Battlefield 2!!!

Medlem

Vilka konsoler har du mer än Mac? Tycker du ska skaffa Guitar Hero eller Rock Band när det släpps. Riktigt bra underhållning

Medlem

Skräckspel är bEst alltså!

Rekommenderar Penumbra: Overture/Black Plague, F.E.A.R, Condemned eller som tidigare sagt, Guitar Hero 3.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Youtube-proffs
Skrivet av WaltX:

Skräckspel är bEst alltså!

Rekommenderar Penumbra: Overture/Black Plague, F.E.A.R, Condemned eller som tidigare sagt, Guitar Hero 3.

Ja, guitar hero e skitäckligt. Händer flertal gånger att jag flyger åt helvete av skräck!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av WaltX:

Skräckspel är bEst alltså!

Rekommenderar Penumbra: Overture/Black Plague, F.E.A.R, Condemned eller som tidigare sagt, Guitar Hero 3.

Ja, guitar hero e skitäckligt. Händer flertal gånger att jag flyger åt helvete av skräck!

Du vet själv mycket väl att GH3 inte är ett skräckspel, lol.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Mjo.. hårdrocksnubbarna som står på scenen och lirar ser allt lite ruskiga ut.

Medlem
Skrivet av straxdax:

Mjo.. hårdrocksnubbarna som står på scenen och lirar ser allt lite ruskiga ut.

Japp extremstereotyper kan få vem som helst att skjuta rygg och fräsa.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

crysis e väl bra o satsa på,annars kan man ju alltid prova oblivion

Medlem

jupp jupp, hade oblivion på 360 och man gillade det enormt mycke, ett väldigt bra spel, och snyggt.

1
Skriv svar