Lock on på Vista fråga

Medlem
Lock on på Vista fråga

Undrar om flight simulatorn Lock on fungerar på Vista 32bit?
tyvärr finns knappt denna genre kvar och Lock on är väl det nyaste man kan få tag på:(


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Vad är flight simulator? Du menar väl flygsimulator?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Nej, han menar Flight Simulator, alltså Microsoft kända spelserie som hållt på i ca 10 år nu. Däremot har jag ingen aning om det funkar på visata eller inte.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Vill du åka simulator finns bara Falcon 4.0 nu mer nyutgiven som "Allied Force" men med anor från 1998, när det tillverkades.

Ska det vara vackert rekommenderar jag en film - även om Lockon har sin spelupplevelse, om än så kortvarig.

Medlem
Skrivet av theOden:

Vill du åka simulator finns bara Falcon 4.0 nu mer nyutgiven som "Allied Force" men med anor från 1998, när det tillverkades.

Ska det vara vackert rekommenderar jag en film - även om Lockon har sin spelupplevelse, om än så kortvarig.

Du som är så inbiten i F4... Det är ju riktigt vackert om man pallar ta sig igenom hela dansen.

BTW. Varför känner jag igen ditt namn. Du har inte flugit tillsammans med F16 i IL2 möjligtvis? Fast i en annan flottilj om jag inte minns fel.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Det verkar vara lite så och sådär med det. Om du inte redan fått tag på bra info så kan det finnas lite matnyttigt här http://forums.ubi.com/eve/forums/a/cfrm/f/13610606

Medlem

Lock On: Modern Air Combat har inget med microsoft eller Flight Sim serien att göra!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar