Inaktiv
Söker spel

Söker ett vilda västern spel som jag såg i en speltidning för ett tag sedan. Kommer inte ihåg vilken tidning det var, men jag tror att det var PC Gamer eller SuperPLAY. I alla fall så kommer jag ihåg att grafiken såg riktigt bra ut och de skrev i recensionen att det skulle vara ganska våldsamt. De jämförde också hur ett par tidigare Vilda Västern-spel sett ut. Jag tror också att de skrev att det skulle vara fritt och spelsättet kunde liknas GTA. Jag vet att beskrivningen inte är jättebra, men eftersom det inte finns enormt många Westernspel borde i alla fall någon känna igen det.

Söker också lite sköna stealthlir. Spelar inte så mycket roll var de utspelar sig och sånt, bara det är mycket smygande.

Tack på förhand.

Inaktiv

Thief-serien är ju ett måste om du inte spelat igenom den redan...

Inaktiv
Skrivet av Sexy:

Söker ett vilda västern spel som jag såg i en speltidning för ett tag sedan. Kommer inte ihåg vilken tidning det var, men jag tror att det var PC Gamer eller SuperPLAY. I alla fall så kommer jag ihåg att grafiken såg riktigt bra ut och de skrev i recensionen att det skulle vara ganska våldsamt. De jämförde också hur ett par tidigare Vilda Västern-spel sett ut. Jag tror också att de skrev att det skulle vara fritt och spelsättet kunde liknas GTA. Jag vet att beskrivningen inte är jättebra, men eftersom det inte finns enormt många Westernspel borde i alla fall någon känna igen det.

Söker också lite sköna stealthlir. Spelar inte så mycket roll var de utspelar sig och sånt, bara det är mycket smygande.

Tack på förhand.

det där vilda västern spelet är förmodlingen spelet "gun",splinter cell,hitman,thief är underbara smygspels titlar


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

Ah, tack så mycket, det är Gun. Ska f.ö. kolla in Thief. Välkomnar också fler tips.

Medlem

Inte lika mycket tillföra som att understryka Splinter Cell. Fantastiska "Stealth'are", säger jag med ettan och tvåan i ryggsäcken.

Riktar mig till bland annat Kaziklu. Skulle du kunna säga att Thief III må vara den bättre i serien, eller är jag på villovägar. Det är den jag åtminstone försökt få igång utan lyckade resultat, och det verkar inte vara ett alltför kompatibelt spel tyvärr. Hade gärna velat testa spelet, då det imponerade på mig när jag såg det in-action på Xbox för ett tag sedan nu.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Thief 3 är nog den svagaste delen i Thief-serien men det var inget som hindrade mig från att älska det (så var det också mitt första Thief-spel). Eftersom Xbox endast har 64 MB RAM är banorna väldigt små (eller uppstyckade i delar) jämfört med Thief 1 och 2 och eftersom spelmotorn är densamma som i Deus Ex: IW hade de väldiga problem med att implementera vissa saker som fanns i de tidigare Thief-spelen (bl.a. rope arrows försvann), men några saker lades istället till, som klätterhandskar och möjligheten att trycka sig upp mot väggen.

Vad för problem har du med att få igång Thief 3? TTLG:s FAQ nämner bara gamla grafikkort, gamla drivrutiner och tvåkärniga processorer som kända problem.

1
Skriv svar