Liferace - succé online!

Inaktiv
Liferace - succé online!

Liferace ? succé online!

Heter nästa stora hit bland de nätverksbaserade spelen Liferace? Mycket talar för det då spelet www.liferace.se drog in 1000 medlemmar redan första veckan.

Liferace är ett textbaserat taktikspel och en livssimulator i 2D. I spelet sköter du en eller flera karaktärer på deras väg genom livet. Du bor, arbetar och umgås med andra karaktärer. Ett flertal olika tävlingsmoment finns inbyggda. Det råder en stor individuell valfrihet i Liferace då du själv kan välja till eller bort vissa delar av spelet. Under spelets gång kommer så småningom ett större antal redan inprogrammerade överraskningar att introduceras i takt med att du utvecklar din karaktär.

Ta över herrelösa själar, investera i fastigheter eller satsa din karaktärs surt förvärvade dineros på börsen. Flytta ihop med grannen eller din partner i riktiga livet. Gör karriär som mediakelgris i företaget Intravenös finkultur eller satsa på att bli kändis. Det finns mycket att välja på i Liferace, som trots detta inte behöver ta mer tid än en kvart här och där?om man inte själv vill förstås!

Unikt för spelet torde också vara medlemmarnas stora möjlighet att själva påverka utvecklingen på www.liferace.se. Har man ett förslag på en ny eller förändrad funktion kan man lobba för det inom Liferace och om förslaget väcker tillräckligt stort gehör, startas en folkomröstning inom spelet.

Att spela Liferace är gratis. Skaffa en karaktär nu på: www.liferace.se

Ange tipsare: Supergirl

Medlem

Så, det är sims deluxe? ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Är detta för såna som tycker att verkligheten är för spännande, så att man måste knega på låtsas också


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Inaktiv

Nja, inte riktigt. Snarare ligger fokus, som jag har fattat det, väldigt mycket på det taktiska. Du behöver inte heller hänga runt timme efter timme för att ha chans att ligga med i rankingtoppen utan Liferace är snarast baserat på att man ska ha god taktisk koll och kunna göra smarta val, bl a om hur man vill investera sina surt förvärvade dineros (spelvalutan). Testa själva så kan vi diskutera lite mera sen...

Medlem

Kan man göra karriär som seriemördare?

Inaktiv

Låter som ett pyramidspel och supergirl vill ha folk under sig i pyramiden...


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

Låter ganska trevligt faktiskt tycker jag.. Om det handlar om taktik så kommer det garanterat gå åt helvete för mig då jag är sämst på att lägga upp taktiker om pengar, tider, you name it...

1
Skriv svar