Assassin's Creed "Not for resale"

Medlem
Assassin's Creed "Not for resale"

Så står det med stora gula bokstäver på mitt fodral. Trodde bara att det var recensenter som får fodralet så nån vecka före för att testa spelet. Är det någon annan som fått så? Stör mig inte så mycket på det, det är ju trots allt spelet man är ute efter.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Antar att butiken du köpte den ifrån helt enkelt skickat fel.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Var och hämtade mitt LE nyss och det står samma sak på mitt ex, vart köpte du det någonstans?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

CDON.com, Jag köpte också LE fast det stod ju att man skulle få med mer än bara Samlarfiguren =/ Fick bara figuren och spelet. Känns trist. Fast spelet är ju helt underbart<3


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Köpte mitt på discshop, så det är nog många som har "not for sale" på fodralet. Skickade ett mail till discshop, så jag får se om dom har nåt bra svar på varför det står så.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Skriv gärna vad du fick för svar Har skickat till CDON skriver vad jag får för svar ..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Köpte på CDON.com själv oxså... och har spelat klart... BÄSTA SPELET I ÅR!!!


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Det är inte så att det står "not for sale" på LE versionen bara för att se till att inte företag säljer spelet och figuren separat?

Medlem

Kan hända.. Får svar imorrn iall så


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Spelet kan du nog lämna in men figuren är nog "not for resale". Eftersom butiken inte kan sälja den separat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Citat:

[i]Anledningen till denna text är att själva spelet får inte säljas separat utan figuren..

[/i]

Var svaret jag fick från discshop, frågade som svar varför man endast fick figuren och inget mer, får se vad dom säger om det.

Edit: Fick snabbt svar, LE ska vara likadan i hela Europa, så det är nog bara jänkarna som fick mer extra material.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Tyvärr har det blivit ett fel från vår leverantörs sida med omslaget på spelet ” Assassin's Creed Limited Edition” men vi kommer skicka ut nya omslag till alla kunder så jag har nu gjort en beställning åt dig så du kommer få ett nytt fodral på posten.

Beklagar detta.

Ha en bra dag!

CDON<3


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

hmm, kanske ska ta upp det med discshop, fast iofs spelar det ingen större roll igentligen.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Frågan är bara vilka som följer det där med "not for resale".

Köpte FFX från spelbutiken.se begagnat och fick ett med en svart remsa på som det står "not to be sold separatly" på.

Lite synd att ni inte fick nåt extra mer än figuren dock. Kanske hade varit värt att köpa en NTSC-US då.


signatur
1
Skriv svar