Medlem
Vampyr spel

tja jag har spelat ett vampyr spel jag kommer inte ihåg vad det heter och det är det jag vill veta man ser det ifrån 3rd person och så kan man göra massa konstiga / coola attacker det går typ ut på att döda vampyrer och sånt

Inaktiv

Vampire The Masquarade Bloodlines 1 & 2, eller nåt sånt i den stilen antar jag att du syftar på.

Fast det går mest ut på att döda alla andra...


signatur
Medlem
Medlem

bloodlines var rätt ballt upplagt, fast motorn var så sjukt dålig att man bara ville kräkas av att spela det :X

Inaktiv
Skrivet av Askamaia:

bloodlines var rätt ballt upplagt, fast motorn var så sjukt dålig att man bara ville kräkas av att spela det :X

Va? Valves Source-motor har aldrig gjort mig spyfärdig och antagligen inte många andra heller...

Medlem
Skrivet av KazikluBey:
Skrivet av Askamaia:

bloodlines var rätt ballt upplagt, fast motorn var så sjukt dålig att man bara ville kräkas av att spela det :X

Va? Valves Source-motor har aldrig gjort mig spyfärdig och antagligen inte många andra heller...

Spelet var otrloligt dåligt optimerat och extremt buggit. Tror dom använde en beta av source.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

När det släpptes kanske men efter patch 1.2 har jag då aldrig haft några problem.

Dessutom finns ju Wesps och Acrimonius fanpatchar som rättar till återstående problem samt, i Wesps fall, lägger till saker som finns i spelfilerna men som inte implementerats i spelet.

Medlem
Skrivet av KazikluBey:

När det släpptes kanske men efter patch 1.2 har jag då aldrig haft några problem.

Dessutom finns ju Wesps och Acrimonius fanpatchar som rättar till återstående problem samt, i Wesps fall, lägger till saker som finns i spelfilerna men som inte implementerats i spelet.

kanske är dags att damma av det och installera igen då älskade spelet förutom alla buggar...

Inaktiv

Ja, motorn var det inget fel på - rättare sagt buggar och diverse små saker som gjorde spelet till en lidelse. Dock ett av de bättre RPG:na någonsin!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

1
Skriv svar