Söker spel med gore/blod.

Medlem
Söker spel med gore/blod.

Vill ha tips på spel som innehåller gore/blod.Spelar inge roll hur gamla dom är.

Sitter och väntar på sof3: Payback och Manhunt 2 som ser brutalt bra ut och kommer införskaffas så fort det släppts. Men är jävligt sugen på att spela nåt gore/blod spel nu! Spelen kan va till pc/ps2 eller 360.

Jag har spelat.

Fallout1-2
Sof1-2
Resident Evil1-4
Tenchu
Postal2
Manhunt
Carmageddon1-2
Gears of War
God of War1-2
Diablo1-2
Shadow Warrior
Duke Nukem 3D

Ja, kom me lite tips. Skulle uppskattas från min sida Lägger in tips om spel som jag spelat på listan.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Ah okej, då tycker jag att du borde prova Carmaggedon (förvisso inte nytt, men gore! )


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

...gore/blood-spel låter som en konstigt kategorisering...

Spela thief-spelen, speciellt 2 och 3, de borde vara nästan gratis i affären vid det här laget... inte så mycket blod eller kötta men sjukt spännande spel.

Hitman-spelen är riktigt nice om du missat dem.

Call of duty varianterna har scyssta singelplayer kampanjer med mycket pangpang.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem

Cannonfodder


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

...gore/blood-spel låter som en konstigt kategorisering...

Spela thief-spelen, speciellt 2 och 3, de borde vara nästan gratis i affären vid det här laget... inte så mycket blod eller kötta men sjukt spännande spel.

Hitman-spelen är riktigt nice om du missat dem.

Call of duty varianterna har scyssta singelplayer kampanjer med mycket pangpang.

Det jag menar med Gore/Blod är att jag vill se mycket blod som i t.ex Sof(man får väl vänta på sof3). Call of duty har ju inge blod alls. Samma med Thief och Hitman. Söker inte efter pang/pang eller spänning eller sånt. Jag vill ha liknande spel som i t.ex dom jag nämnt på min lista.

Ge mig inte tips på spel som inte innehåller blod eller gore. Sen spelar det ingen roll hur jävla bra ett spel är. Inge blod = Inge intressant. (Jag vet jag är sjuk) :heart:


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Postal 1 & 2


signatur
Inaktiv

Är du lite av flickan i Ab-normal beauty?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem
Medlem

MFC, varför ska du nämna Cannonfodder. Älskade ju detta spel så mycket och nu får jag mycket ångestfulla retrokänslor. Nu måste jag bara installera och ödsla tid på detta underbara spel.

Edit: Ingen som nämnt Mortal Kombat serien?:down:


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Carmageddon i all ära, men fan vad Death Rally är äg.
btw, GTA-serien är väl hyfsat blodig. Eller kanske inte.. Shadow Warrior då?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

testat painkiller? helt underbart blodigt spel

Medlem

Vad snackar du om? Painkiller har ju knappt nå blod alls i sig :/

Och ja jag har spelat och klarat det.


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv
Inaktiv

Vänta på SoF 3 då da, 23 november släpps det om jag inte minns fel. Verkar kunna tillfredställa dina behov.


signatur
Medlem

Moonstone har ingen nämnt.

Medlem

^Åh så rätt. Klassiker! Kan vara halvsvårt att få att fungera dock om man inte är helt insatt...


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Blev Hitman - Blood Money. Har lite bättre dator nu så det flyter bättre än vad det gjorde innan. Inte riktigt det jag sökte efter (ville ha mer gore) men annars ett ganska bra spel. Rätt billigt nu också.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Blod? Ninja Gaiden till Xbox, eller Sigma till PS3. Det är, i spelutvecklarnas egna ord, gjort för att vara så blodigt som möjligt.

Medlem

Carmageddon 2 där är det blod och gore, köpte det för inte så länge sedan xD

69:- för 2:an och 3:an(TDR tror jag det heter)

Medlem
Skrivet av asker:

hahaha.. helskönt
Nästan i klass med ganja farmer


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Quake4 är det en hel del gore i, speciellt när man åker på bandet...

Nu har du en ny i din lista

Edit; sorry om jag skriver i en 15 dagar gammal tråd, hoppas jag inte får skit för det...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Valfritt Mortal Kombat spel. Blodet är inte fint, men det är massviss.

1
Skriv svar