November - Ultimata spelmånaden?

Medlem
November - Ultimata spelmånaden?

Som sagt, November = Ultimata spelmånaden?

Pacific Storm: Allies - November 2007
Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder - November 2007
Call of Duty 4: Modern Warfare - Nov 05, 07
BlackSite: Area 51 - Nov 05, 07
Supreme Commander: Forged Alliance - Nov 06, 07
Gears of War - Nov 06, 07
Empire Earth III - Nov 06, 07
Need for Speed: ProStreet - Nov 07, 07
Sam & Max Episode 201: Ice Station Santa - Nov 08, 07
SimCity Societies - Nov 13, 07
XIII Century: Death or Glory - Nov 13, 07
Assassin's Creed - Nov 13, 07
Beowulf - Nov 13, 07
Kane & Lynch: Dead Men - Nov 13, 07
Crysis - Nov 16, 07
Unreal Tournament 3 - Nov 19, 07
Soldier of Fortune: Payback - Nov 27, 07
TimeShift - Oct 30, 07
Hellgate: London - Oct 31, 07

:heart:

Medlem

GUITAR HERO 3, OMG! :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

tekken6 i japanska arkader <3
november ftw

Medlem

måste vara den bästa månaden EVER.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Dom titlar jag köper den här månaden blir nog
Crysis, UT3, COD4 och kanske Ratchet and clank.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Onekligen väldigt stor AAA-månad, men ändå måste jag tvivla över att någon av dessa November-spel kommer bli ett nytt tillägg bland favoritliren, även om jag så hoppas. Varför är inte Super Mario Galaxy med? ;D


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Tyvärr kan jag inte köpa något av spelen då detta kommer bli en tuff månad rent ekonomiskt, vet faktiskt inte om jag kommer ha tillräckligt för att betala hyran.

Dessutom så är jag ju 50 mil från min spelpc och konsoller och varit så i över en månad just nu och dröjer minst en månad till innan jag får se de igen, så spel står inte så värst högt på dagordningen heller.


signatur
Inaktiv

Jo November måste nog vara den bästa hittills, tur att man har schyssta föräldrar som betalar. ^^


signatur

I am a fanboy.. o_O

Inaktiv
Skrivet av Fallen Hero:

Jo November måste nog vara den bästa hittills, tur att man har schyssta föräldrar som betalar. ^^

I min värld kallas det bortskämdhet, överdriven sådan.
Själv har man åtminstonde varit man och betalat för varenda spel (minus de nedladdade) sen man var i 12-års ålderna, vilket är bra många år sedan.


signatur
Medlem
Skrivet av Ascendant:
Skrivet av Fallen Hero:

Jo November måste nog vara den bästa hittills, tur att man har schyssta föräldrar som betalar. ^^

I min värld kallas det bortskämdhet, överdriven sådan.
Själv har man åtminstonde varit man och betalat för varenda spel (minus de nedladdade) sen man var i 12-års ålderna, vilket är bra många år sedan.

Nästan pinsamt att säga att morsan och farsan köper spelen åt en.

Medlem

Är man 16 år (går efter profilsidan) har man nog inte allt för mycket pengar att röra sig med. Eller? Är väl snarare undantag att någon har pengar... om personen inte är företagsam i tidig ålder, delar ut reklam eller rånar folk.

Hela 2007 känns f.ö. som ett mycket bra spelår.

Inaktiv

du glömde Mass Effect

Medlem

Beror helt på hur man prioriterar ostmjuk hamster, jag hade ganska mycket pengar vid den åldern då jag inte slösade pengar på så mycket och hade råd med datorkomponenter och spel och ändå hade jag pengar över till annat

Man får helt enkelt vara ekonomiskt intresserad och vara smart nog att inte köpa godis varje gång man går förbi kiosken och är sugen på det, om man visar sig vara intresserad av ekonomi och kan spara så kommer ens föräldrar engagera sig lite också, och kunna hjälpa till med dyrare saker


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Fan, det står mellan Crysis, AC och GH3. Fick presentkort från EB så tänkte använda den i denna monstermånad. DECISIONS!


signatur

Videomupp

Medlem

Jag skämtar inte när jag säger att jag har börjat sno pengar från mitt sparkonto för att kunna köpa spel den här månaden.

Medlem

Förstå vad det smärtar att vara arbetslös och utan ekonomisk frihet i detta läge. Gråter mig till sömns var kväll... :'(


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Jag lider med dig fjornsvavne, även fast jag inte är arbetslös. Studerar istället, fast tillgången till pengar ungefär lika stor då. En hundring ungefär fram till den 25:e, det kommer smärta...

November är nog, för mig, den sämsta spelmånaden nånsin.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:

Förstå vad det smärtar att vara arbetslös och utan ekonomisk frihet i detta läge. Gråter mig till sömns var kväll... :'(

nåt svartjobb några timmar då och då borde du väl kunna hitta ?

Inaktiv

Var och skaffade mig COD4 & Timeshift i fredags.
Det är ruskigt snygga spel bägge två och jag har haft många underbara timmar under helgen

1
Skriv svar