Tyck till om Assassin's Creed.

Medlem
Tyck till om Assassin's Creed.

Ok...Nu är det ju så att jag är ett stort fan av Assassin's Creed och jag öppnar den här tråden så att alla som gillar Assassin's Creed (eller hatar) kan säga vad dom tycker eller va dom vet


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Svårt att säga annat en att det ser lovande ut med tanke på att det inte kommit ut än.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Flyttad.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Ja, det kommer bli underbart med ett nytt stealth lir, helt klart!

Det känns som att AC kommer bli spel som man kan lira om och om igen, som mina sönderslitna skivor av MGS, Tenchu, Shinobido.

Om AC går att helvete kommer ju MGS: Guns of the Patriots med en worldwide release i början på 2008. :9


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

*nickar*


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

*petar sig i näsan*

Spelet är onekligen intressant på många sätt. Är ett utav få spel som jag har förhandsbokat i år.

Någon som vet vilka olika spelsätt som kommer att finnas? Singleplayer är ju självklart... Men finns där typ någon co-op läge där man kan spela med / mot en kompis?

Medlem

endast singelplayer


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Tänk er Assassin's Creed Online


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Det verkar riktigt grymt. Har saknat ett bra svärdsvingar-lir i schysst miljö. Riktigt mjuka och trovärdiga fäktningsanimationer tycker jag, som hämtade ur en storslagen Hollywood-rulle.

Enda risken som jag ser är att det kan bli ganska repetetivt att mörda en snubbe, slåss lite, och sedan fly hals över huvud tills förförljarna tappar bort en, sedan göra om allt. Igen och igen och igen...

Om det inte blir så, har nog detta spel chansen att bli årets spel

En sak till: hoppas man får använda armborstet som syns i vissa trailers. För de där kastknivarna verkar lite mjäkiga och omanliga


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Hehe...dom säger ju att dom har gjort allt för att göra spelet så lite upprepigt som möjligt och med tanke på det så tror jag inte nått "mord" kommer bli sig likt eller "Escape" heller
vi får väll se...vi får väll se...


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

Detta spel kommer jag garanterat att skaffa då jag gillar sådan typ av spel. ^^


signatur

I am a fanboy.. o_O

Inaktiv

Suttit med spelet nu i snart 4 timmar å jag har fortfarande inte tröttnat på att hoppa runt bland hus taken hoppa ner å hjälpa försvarslösa fattiga människor som blir på hoppade av soldaterna.
Ett litet skutt ifrån hus taket å den lilla bladet som skjuts ut ifrån min underarm som borrar sig skönt in i en av soldaternas hals.... Ännu en seger till mig..! Tok sköna svärd animeringar rörelser animeringar å häst ridning ..Va slås ifrån häst ryggen det man verkligen saknade på Oblivian....ä
Nä dax å lira vidare...

Medlem
Skrivet av Usd_001:

Suttit med spelet nu i snart 4 timmar å jag har fortfarande inte tröttnat på att hoppa runt bland hus taken hoppa ner å hjälpa försvarslösa fattiga människor som blir på hoppade av soldaterna.
Ett litet skutt ifrån hus taket å den lilla bladet som skjuts ut ifrån min underarm som borrar sig skönt in i en av soldaternas hals.... Ännu en seger till mig..! Tok sköna svärd animeringar rörelser animeringar å häst ridning ..Va slås ifrån häst ryggen det man verkligen saknade på Oblivian....ä
Nä dax å lira vidare...

Assassin's creed är inte ute än!? hur kan du ha spelat det?


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem
Skrivet av Usd_001:

Suttit med spelet nu i snart 4 timmar å jag har fortfarande inte tröttnat på att hoppa runt bland hus taken hoppa ner å hjälpa försvarslösa fattiga människor som blir på hoppade av soldaterna.
Ett litet skutt ifrån hus taket å den lilla bladet som skjuts ut ifrån min underarm som borrar sig skönt in i en av soldaternas hals.... Ännu en seger till mig..! Tok sköna svärd animeringar rörelser animeringar å häst ridning ..Va slås ifrån häst ryggen det man verkligen saknade på Oblivian....ä
Nä dax å lira vidare...

Assassin's creed är inte ute än!? hur kan du ha spelat det?


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Finns som warze :(. Dumma pirater! Jag vill ju också spela.


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Verkar helt underbart, dvs förutom allt hoppande överallt. Är väldigt mycket anti-flams när det gäller att döda.

Hursomhelst, hade varit ett självklart köp om jag inte redan hade lagt det mesta av pengarna på hyra och stockat upp med mat för resten av månaden.


signatur
Medlem

Ja, synd att man måste lägga ner 3000 för att få spela det... Tidiga rapporter bekräftar det mesta som jag trodde; spelet är asbra, om än en aning repetetivt...
Är väl bara att vänta till PC-versionen om 100 år antar jag...


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Synd att man inte får spela så mycket själv. Mest mellansekvenser och skit. Handlar mest om att ta sig från A till B.

Medlem
Skrivet av PiLp:
Skrivet av Usd_001:

Suttit med spelet nu i snart 4 timmar å jag har fortfarande inte tröttnat på att hoppa runt bland hus taken hoppa ner å hjälpa försvarslösa fattiga människor som blir på hoppade av soldaterna.
Ett litet skutt ifrån hus taket å den lilla bladet som skjuts ut ifrån min underarm som borrar sig skönt in i en av soldaternas hals.... Ännu en seger till mig..! Tok sköna svärd animeringar rörelser animeringar å häst ridning ..Va slås ifrån häst ryggen det man verkligen saknade på Oblivian....ä
Nä dax å lira vidare...

Assassin's creed är inte ute än!? hur kan du ha spelat det?

han har snyltat hem det...saknar förstånd nog att köpat..

sj ska man samla ihop till en LE edition så fort som möjligt. Tror det blir till min ps3.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Annars så finns det ju en massa som fått det tidigare och spelar det på LAGLIG väg. Men alla är vi pirater, eller hur Redmac?


signatur

Videomupp

Medlem

Haha, så fort någon får hem ett spel tidigare så är det absolut dom ondskefulla piraternas fel. Själv fick jag hem det igår utav Webhallen men eftersom det var före release date måste jag också vara en ondskefull pirat som bara vill förstöra allt och alla. Eller hur redmac?

Medlem

Lägg av, killen postade den 11/11 vilket är bra många dagar innan release och att ha fått tag på spelet på laglig väg känns VÄLDIGT obefintligt. Så lägg av med era omogna inlägg. Det är inte mer än rätt att tycka illa om folk som saknar vett och förstånd och bara snyltar.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Herregud, lägg ner snacket om piratiering och säg vad ni tycker om spelet, jag själv vill verkligen spela det, verkar vara riktigt intressant och kul men får vänta tills det kommer på pc


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Jag har spelat det till min PS3:a nu i ungefär 5-6 timmar och jag älskar det! Har nog inte gjort "det man bör göra" då jag nästan endast har hoppat och sprungit omkring på alla hus.
Väldigt kul spel!
MUST BUY!

1
Skriv svar