Medlem
Fifa 08

Tror ni att Fifa 08 blir en succe eller att det blir ett fjasko


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Fifa spelen har inte ändrats så mycket genom tiderna och så. Satt en succé tror jag knappast att det blir iaf...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jag tycker att demot är ballt iaf så jag tror d blir succé.

Inaktiv

Till pc lär det bli fiasko , iochmed att dom inte har next-gen på pc. Men på xbox 360/ps3 så ser det riktigt snyggt ut , men jag håller mig till pes 2008 <3

Medlem

Demot var la väl sådär men mina förväntningar på fifa är väldigt lågt, som det brukar vara. Det enda fotbolls spelet som man kan njuta av att spela är PES spelen...

Inaktiv

Fifa 08 kommer vara en succé i år jag ser fram imot be a pro


signatur

Fifa 08

Inaktiv
Skrivet av fotbollsnerd_94:

Fifa 08 kommer vara en succé i år jag ser fram imot be a pro

samma här.

Medlem

be a pro....o-k ???????

Inaktiv

skulle någon kunna berätta för mig hur man dribblar med gamepad

Pansarknekt

Har testat båda och kan säga att eftersom PES uppgraderat sin spelmotor rejält medan FIFA 08 ser identiskt ut med förra årets version är det inte svårt att se vem vinnaren är. Att släppa FIFA 08 på next gen konsolerna är rena rånet.


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Jag tycker det är betydligt sämre än Fifa 07, t.ex så verkar ju inte kantspelet existera. När man har bollen på offensiv planhalva står yttermittfältarna där ytterbackarna borde stå, och ytterbackarna ännu längre bak då.
Är det inte meningen att ens yttermittfältare ska ligga ungefär i höjd med motståndarnas backlinje när man anfaller? nej, då ska dom minsann stå bakom motståndarens yttermittfältare t.o.m!
Hela laget tycker jag är alldeles för defensivt hela tiden, men det märks mest på kanterna. Inte ens när motståndarna har bollen i egen backlinje är ju anfallarna knappt ens över halva plan!
Sen så tycker jag det går alldeles för segt i allmänhet, spelarna är sega i vändningarna och sega på att få iväg passningar o.s.v... Nej, jag blir bara irriterad när jag spelar. En positiv sak är ju i alla fall att de har fått bort möjligheten att få frilägen stup i kvarten tack vare långbollar från backlinje/målvakt. Fast det kanske inte ens är något dom tänkt på, utan det kanske försvann när dom gjorde lagen så j**la defensiva.

Inaktiv

Finns det verkligen inga landslag i FIFA 08?

Jag körde 360-versionen av spelet på stan idag, men hittade inga i menyn. Är jag ett blindstyre, eller stämmer det? Väldigt synd i så fall...

Medlem
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

Finns det verkligen inga landslag i FIFA 08?

Jag körde 360-versionen av spelet på stan idag, men hittade inga i menyn. Är jag ett blindstyre, eller stämmer det? Väldigt synd i så fall...

Tror inte det. Har för mig att spelet "handlar" om Barcelona. Nu kanske jag är helt ute och cyklar, rätta mig gärna.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

testade både FIFA och PES demona och tyckte de var nästan identiska i spelsättet.
FIFA var mycket snyggare men PES var väl något lättare att styra, bättre respons från kontrollen


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

Finns det verkligen inga landslag i FIFA 08?

Jag körde 360-versionen av spelet på stan idag, men hittade inga i menyn. Är jag ett blindstyre, eller stämmer det? Väldigt synd i så fall...

På PS3 finns landslag med iaf..

Inaktiv
Skrivet av Invalido:
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

Finns det verkligen inga landslag i FIFA 08?

Jag körde 360-versionen av spelet på stan idag, men hittade inga i menyn. Är jag ett blindstyre, eller stämmer det? Väldigt synd i så fall...

På PS3 finns landslag med iaf..

På PC finns det också landslag, så det borde väl finnas på alla konsoler?

1
Skriv svar