Bloxors (flashspel)

Medlem
Bloxors (flashspel)

varning: beroendeframkallande och verkligen klämmer musten ur ens små gråa hehe

http://www.addictinggames.com/bloxors.html

själv är jag på level 30 - och vill ni ha password till den nivån så är det bara att skicka en tusenlapp till mitt konto, PMa för kontonummer m.m


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

level 31 nu (var helt körd i hjärnan innan, så efter en paus klarade jag av banan på mindre än 2 min hehe, fattar inte hur jag kunde ha missat en så simpel sak)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Mycket underhållande spel. Spelar det nu mycket kul mycket kul.

Medlem

jahopp, klarade precis av hela spelet, var 33 banor... nu vet jag inte vad jag ska göra för att fördriva tiden


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Första 25 var no big deal. Resten fick man fundera en stund på. Nåja, lite tidsfördriv var det helt klart.

Moves taken: 2 643
Time Taken: 1.21.47
Failed Attempts: 46

Medlem

jag körde pauser så min sådan information visade bara mina tre sista banor - typ 400 moves och kanske 15 min totalt hehe - så det kändes inte som att det var någon ide att posta här


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Tyckte det var jäkligt roligt men orkade bara till level 3-4. Nu skippar jag det hela då jag har hela Bioshock framför mig! *smiderhänderna*


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

var på lvl 18-20 eller något innan farsan stängde ner fönstret.

Om någon kunde skicka mig ett pm till mig om en kod från 18-20 så är jag väldigt tacksam.

edit: körde om hela skiten och klarade det.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

har endast lvl 30-33 koderna kvar
men efter att ha spelat om, vilket gick väldigt snabbt (man minns utan att man själv egentligen minns hur man löste banorna hehe)

level 18 = 284933


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

1
Skriv svar