Många stora spel i november

Medlem
Många stora spel i november

Eller hur? Vistt kommer följande:
Crysis
Quake Wars
UT2007

Dem verkar väl ganska klara? Inte så vanligt med så många stora nya spel under samma månad eller är det avsiktligt av utvecklarna (vinter etc)?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

CoD4 missade du ju!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

tycker det börjar dimpa ner bra spel varje månad nu.
och det är på tiden.
för det är långt annars mellan nåt bra.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

för det är långt annars mellan nåt bra.

Ja, men fan.
Nu blir det ju till att låsa in sig 24/7 och tokspela istället


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

xD, spore ser man fram emot

Medlem

fast det kommer inte den här månaden

Medlem

Brothers in arms Hells Highway får ni ju inte glömma!


signatur

Hjälp mig bränna Boiling Point skivor... Snälla

Medlem

Enda som är intressant för min del är Mass Erect. Sen frågan huruvida det blir försenat eller inte återstår att se.

Medlem

Är det bara jag som tycker det har kommit ut för många bra spel iår, och det mer är ju ännu fler på väg! Har aldrig känt så förut, känner mig faktiskt stressad när jag tänker på alla spel jag vill lira, så lite tid och pengar. Finns flera äldre spel också som jag inte har haft tid eller pengar till att spela.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

Är det bara jag som tycker det har kommit ut för många bra spel iår, och det mer är ju ännu fler på väg! Har aldrig känt så förut, känner mig faktiskt stressad när jag tänker på alla spel jag vill lira, så lite tid och pengar. Finns flera äldre spel också som jag inte har haft tid eller pengar till att spela.

Jo, vi har verkligen bombaderats med kvalitétsspel i år, och ändå är det 4 månader kvar av året.
Plånboken gråter blod för varje nytt spel, och risken finns att runt juletid så har ett gäng malar byggt bo i den.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av urken:

Är det bara jag som tycker det har kommit ut för många bra spel iår, och det mer är ju ännu fler på väg! Har aldrig känt så förut, känner mig faktiskt stressad när jag tänker på alla spel jag vill lira, så lite tid och pengar. Finns flera äldre spel också som jag inte har haft tid eller pengar till att spela.

word

Inaktiv

Glöm inte strategispelen!

Universe at war
Company of Heroes expansion
Medieval 2 total war kingdoms
Supreme Commander Forge
World in Conflict

m.f

1
Skriv svar