Det bästa multiplayerspelet

Inaktiv
Det bästa multiplayerspelet

ello!
Jag skulle vilja ha lite råd.
Det är så att jag ska sätta upp ett antal spelserverar men jag vet ännu inte villka spel som skall köras på dem. Självklart är jag intresserad av att köra spel som så många som möjligt tycker om.

Så jag skulle villja veta, villka pc spel tror ni är mest populära just nu?

Om du har ett förslag på ett multiplayerspel som inte är spelat av många men ändå är roligt så lägg gärna upp det med.

Jag tar gladerligen emot tips på bra spel som är lite unika.

Medlem

DOD:Source:) hihihihi, sen tycker jag du ska lägga ner datorspelandet,klippa dig, kleta på lite deodorant och skaffa ett jobb...men innan du gör det ska du sätta upp servrar till americas army, coh insurgency, inte att förglömma Halo 12 *COWABUNGA!!!*

nä men det beror väl på vad du gillar,fps spel funkar ju alltid;) sen finns det typ like många moddar som det finns grekiska kvinnor med hår på bröstet och under näsan;)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Det är nog CS: S och BF2 som är populäraste spelen i dagarna tippar jag på.

Skulle vara fint med lite Q3 servrar annars


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Science & Industry är ju tidernas bästa lagbaserade multiplayermod. Vi är precis på jakt efter en ny server också! Är du ute efter något unikt och roligt så är det inget att snacka om. Det kommer garanterat att uppskattas.

Medlem

tror det e CS och BF2

1
Skriv svar