Medlem
spel-ide

tjena

Kritiker tjatar om att dom är trötta på andra världkrigs spel. Så jag kom på en ide. Tycker att något företag borde göra ett krigs spel om amerkanska inbördeskriget. Det vore nått nytt. Skriv vad ni tycker kom gärna med egna förslag.:)

Medlem

Finns ett par spel om det kriget redan.
Sid Meier's Gettysburg! t.ex.
Eller gamla klassikern North and South

Medlem

jag skulle vilja ha ett ww1 lir.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av c-row:

Finns ett par spel om det kriget redan.
Sid Meier's Gettysburg! t.ex.
Eller gamla klassikern North and South

dock är de inga höjdar spel precis, ett FPS/äventyr med inbördeskriget som skådeplats vore grymt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ok när kritiker tjatar om att dom är så tröötta på wwII spel borde dom väl snart trötttna på spel som rainbow six och ghost recon.

Inaktiv

Jag skulle kunna tänka mig ett spel där man är indian och slaktar guldjagande och buffelslaktande ny-amerikaner. I stället för "devour heart" tar man självklart skalper...

Sedan skulle jag tycka man kunde blanda fler genre, typ äventyrsdrama som slutar i Silent Hill mystik. Släng in en bilbana med för skojs skull. Eller varför inte friheten i GTA i ett rent skräcklir?

Youtube-proffs
Skrivet av IceMan:

jag skulle vilja ha ett ww1 lir.

Trenchwars ska de heta.

Man ska sitta i dike och skjuta på folk som springer över skärmen, lite som duck hunt till nintendo 8-bit


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Mer spel med galna miljöer som Rayman, Ratchet & Clank och Psychonauts! =D


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

Medlem

Nej det ska kännas intensivt och realisktikst som call of duty 2. Och det ska komma ut till pc.

Medlem
Skrivet av Nikke94:

Nej det ska kännas intensivt och realisktikst som call of duty 2. Och det ska komma ut till pc.

Då har du problem med tanke på att den typen av intensiva urban warfare som finns i Call of Duty 2 är nytt i WWII.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av IceMan:

jag skulle vilja ha ett ww1 lir.

http://kotaku.com/gaming/the-greater-war/kuju-announce-ww1-fp...

1
Skriv svar