Silent hill 2 problem.

Inaktiv
Silent hill 2 problem.

Hej, jag har ett problem med silent hill 2, jag har det till PC och jag undrar om någon har haft samma problem som mig och om ni har haft det så vill jag gärna veta hur jag ska göra eller om ni har tips att ge.

Jag är på sjukhus nivån och ska knappa in en siffer kod till en dörr på 3:de våningen koden är föresten 7335 och på hard och extra är den 1328. Men jag lirar på normal nu. Koden får man på 1:a våningen i Doctor lounge på en whiteboard.
Det enda är att när jag ska knappa in sifferkoden verkar inte det gå att knappa in.
Även om jag ?klickar? in den koden som det ska vara så fungerar det inte.
Någon som skulle kunna ge mig något råd?

Vore faktiskt bra om ni svarade på detta för det är inte kul att sitta fast när man inte vet vad det är som orsakar problemet , tack på förhand.


signatur

Det finns bättre saker att bekymmra sig om än att man måste gå på toa.

Medlem

Har bara kört ps2 versionen så jag vet inte om det är något imput fel du råkat ut för. Men hur vet du koden för både normal och hard? Låter som du läst till dig det. Man kanske måste besöka platsen där man ser koden för att kunna använda den, om du inte redan gjort det dvs.

Inaktiv

det är bara det att spelet har fungerat hur bra som hellst tills detta.
Då kan det inte vara något direkt fel ?
Jo jag har redan kollat vad koden är så jag vet att jag har rätt kod.
Man kommer till denna kod grejen och man kan dra pilen överallt det är bara det att när man klickar på siffrorna låter ingenting och det händer ingenting , skit knepigt :S

Men det kanske är skillnad på datorn och på PS2.


signatur

Det finns bättre saker att bekymmra sig om än att man måste gå på toa.

Medlem

www.gamefaqs.com brukar ha alla svar.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Jag har redan kollat där och det finns ingen walktrough till PC versionen och när jag kollar på PS2 nämns inte mitt problem någonstanns.


signatur

Det finns bättre saker att bekymmra sig om än att man måste gå på toa.

Inaktiv

föresten jag är på Real Bookhaven Hospital.

Man ska få en "Bloodstaind code" på 3:de våningen i "Special Treatment room" och den koden ska man ha till ett puzzel senare i spelet det är bara det att jag kommer inte in i det rummet , men den dörren ska tydligen gå att låsa upp från andra sidan, haha det är bara det att jag har fan ingen som hellst aning om hur jag ska komma dit heller.


signatur

Det finns bättre saker att bekymmra sig om än att man måste gå på toa.

1
Skriv svar