Inaktiv
Psychonauts

Halloj jag har nyligen gjort ett inköp av det än så länge utomordentligt roliga spelet Psychonauts och undrar ifall det finns andra här som har det och kanske vill diskutera lite? Jag har inte kommit så väldans långt är nere i havet och försöker fly undan jätte fisken


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

Inaktiv

Psychonauts är skoj som fan.. har själv kommit till "mini-fisk-staden".

Riktigt topp spel.. fast tycker att det kan bli lite barnsligt ibland då det ofta annars håller en väldigt seriös ton (t.ex. banan med hon som vill "partaja".. bara drygt).


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Jag håller helt med angående discobanan. Den va sjukt irriterande, jag håller på att slåss mot jätte fisken just nu!
Men förövrigt är jag helnöjd med spelet! Sasha är cool.


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

Medlem

Psyconauts är ett grymt bra spel
Spelade igenom hela spelet på pc först men spelar igenom det igen på ps2. Känns bättre på ps2 med handkontroll i alla fall.
Skall försöka hitta alla figments of imagination och alla mindwebs denna gången. Missade några första gången.

Inaktiv

Är inte Psychonauts spelet som alla missade men alla kritiker älskade?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Tråkigt nog.
jag antar väll att det blev förbisett av alla äventyrsälskare för att spelet tog vidare ett steg mot plattform, och konsolälskare lämmnade det åt sidan för dem tyckte det verkade för barnsligt.


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

Medlem

Det ser rätt barnsligt ut ja och en hel del hoppande runt men efter att jag satt mig ner med det fastnade jag direkt. Milkman och Napoleon är lätt de bästa delarna tycker jag, ska nog ta mig och spela igenom det igen.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Milkman och Napoleon är lätt de bästa delarna tycker jag

Jag tvåar.
Skit... nu måste jag installera spelet igen.

Inaktiv

Mohahaha! The disease is spreading.. >D


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

Inaktiv

är det på pc eller på nån konsol det där spelet ?

Medlem

Till PC och Konsoll. Tror jag iaf det var, kommer inte ihåg exakt dock.


signatur

Videomupp

Inaktiv

pc och konsol.

Btw jag har just kommit på att jag behöver en cobwebb duster för att ta mig vidare i spelet ( jag är på neighbourhoodbanan ) och det kostar ju skjortan! är det någon som vet hur man kan få mycket arrowheads snabbt i den här delen av spelet?


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

Medlem
Skrivet av Pilvars:

pc och konsol.

Btw jag har just kommit på att jag behöver en cobwebb duster för att ta mig vidare i spelet ( jag är på neighbourhoodbanan ) och det kostar ju skjortan! är det någon som vet hur man kan få mycket arrowheads snabbt i den här delen av spelet?

Bästa sättet är att köpa dowsing rod och leta upp deep arrowheads.

Inaktiv

Thanks mate


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

MFZ
Medlem

sparkar igång denna tråd, enkom för namnet och att spelet just NU säljs för 2€ på steam.

så.. KÖP!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Såg att det fanns att köpa på Xbox Live, om det inte är allt för dyrt får det nog bli ett köp. Spelat det lite på PC för ett par år sedan, väldigt bra.


signatur

12:50. Press Return

Medlem

Har kört det både på pc och 360, sjukt bra spel. kontrollen i 360-versionen lämnade dock en hel del att önska.


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

1
Skriv svar