Problem med steam - hittar inga servrar!

Medlem
Problem med steam - hittar inga servrar!

Ok jag har ett stort problem, jag hittar inga servrar på steam. Jag har kikat på steam support hittade något om man inte får upp några servrar så skulle man ta bort servermaster.vdf och serverbrowser.vdf Prövade - ingen förändring. Jag har också prövat att gå in på gamemonitor.com och leta reda på någon serverIP och sen addat till "favoriter" Och då kommer det upp (servernamn bana osv.) så då provar jag och connecta....... väntar väntar.... Sedan kommer det upp connection filed after 4 tries eller något sådant...... ska prova anstuta nu och se om det funkar..... Nämen dra på trissor nu när jag provade så komme jag in på servern och kunde spela!! Jag vart inte häller kickad efter 2-3 rundor. Det måste vara för bra för att vara sant!!:D Mycket riktigt så efter ett tiotal runder så laggar det fast och efter en stund så kommer den röda texten upp Warning Connection problems:evil: Nu är jag här tillbaka på FZ men kvarstående problem jag hittar inga servrar när jag trycker på refresh:( har kikat i filters och tagit bort allt.... Anyone?

Edit: Nu har jag äntligen fått steam att fungera (nej, jag vet inte hur jag gjorde) Men problemet kvarstår, jag hittar inga sevrar. Tacka vet jag Game-Monitor

Edit2: Efter jag spelat några rundor så får jag ett felmeddelade om att det inte går att skapa en anslutning till VAC servarana, men mitt nät funkar till 100%!! Vad göra?

1
Skriv svar