mest överskattade pangaren?

Inaktiv
mest överskattade pangaren?

Vilken serie/spel är enlig er de mest överskattade?

jag måste gå emot alla och säga att det är half-life 2 och allt runt omkring. Jag har spelat spelet, tyckte det va rätt så underhållande. Men att folk fortfarande väntar på Half-life episode II som släpps 3.5år efter det första och med samma unkna motor känns konstigt tycker jag.

håll gärna INTE med mig, jag tycker om diskussioner

Medlem

BF serien, förstår inte varför det är så himla poppis egentligen

Medlem

Alla Star Warsrelaterade spel är överskattade. Det är säkert kul för de som är fans av nämnda alster men så märkvärdiga är spelen egentligen inte:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av MaLiBu:

BF serien, förstår inte varför det är så himla poppis egentligen

För att det var det första spelet där man kunde köra 50v50 (eller hur många det är ) och att det är så stor variation på banorna osv. skulle jag tro xD

fint utbud av fordon också

Medlem

KOTOR

det jag har testat var välldigt tråkigt, måste ha gjort nått fel, får testa nån annan gång, men till dess så säger jag KOTOR.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Som jag prickade in i förra veckans omröstning; Halo och BF


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

HL2 , Halo 1 & 2, måste jag säga är de mest överskattade spelen någonsin.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Halflife 2 är ganska överskattat.. Halflife 1 må vara tidernas bästa spel och 2an va ju jävligt bra! men på tok för överskattat.


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

Medlem
Medlem

Måste också säga Halo. Minns så väl när de första filmerna dök upp på webben då spelet fortfarande var PC-spel. Då tyckte jag att det såg helt otroligt ut med alla fordon och att läpparna rörde sig när soldaterna pratade. Men efter MS köpte upp Bungie så tog de ju evigheter innan spelet kom ut och då vart jag redan mättad på allt krimskrams spelet hade att erbjuda.

Personligen tyckte jag att Halo inte alls såg så bra ut och de vart fruktansvärt långtråkigt också.
Samma gäller nu 3e delen. Asså det ser ju precis likadant ut på ingame filmerna som första spelet gjorde fast med högre upplösning på texturerna och lite snyggare ljus. Vad är det alla tycker är så snyggt?
Därimot såg ju filmsekvensen som kom ut först riktigt snygg ut och jag trodde spelet skulle se ut exakt så :P.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem
Inaktiv

Battlefield är den mest hypade dyngserien som man kan komma över och spela !!

Medlem

BF-spelen. Helt jävla värdelöst att spela public i och klanspel är/var väl nästintill obefintligt, so what's the point?

Inaktiv

Alltså ni som säger att HL2 och HL är överskattat, har ni ens varvat spelen ? Om inte så ska man bara vara tyst. Man ska uttala sig om spela som man har spelat igenom totalt. I alla fall så måste jag nog säga: World of Warcraft! Fult, tråkigt i längden och väldig, väldigt enformigt. Ja, jag har spelat i Wow i 5 månader sedan innan.


signatur

Asus A8N-E (sockel 939) || AMD Athlon 64 3700+ 2.2 GHZ || Twinmos 2 GB DDR || XFX 8800 GTS 640MB

Inaktiv

wow är lätt det mest överskattade spelet

Skrivet av punkbuster92:

Alltså ni som säger att HL2 och HL är överskattat, har ni ens varvat spelen ? Om inte så ska man bara vara tyst. Man ska uttala sig om spela som man har spelat igenom totalt. I alla fall så måste jag nog säga: World of Warcraft! Fult, tråkigt i längden och väldig, väldigt enformigt. Ja, jag har spelat i Wow i 5 månader sedan innan.

Tråden handlar nu om pangare, dvs. shoot 'em up.

Jag har spelat igenom båda Half-Life:n och Episode 1. Jag tycker de är överskattade (ettan till en liiiten del, tvåan rätt mycket) och har väldans många brister som översågs kring releasehypen. Bra spel är de ändå, bara inte bra som de framställts.

Inaktiv

CS, WoW, The Sims, Halo.

Medlem

Varför skrivs det wow/The sims? "mest överskattade PANGAREN" står det.

Själv säger jag nog CS.

Inaktiv

CS 1.x (mest 1.3, 1.5 och 1.6), otroligt överskattade versioner av CS och inte i närheten av dom bästa. Snea hitboxes, segt, mindre pålitlig rekyl (enl. programmerarna iaf), massor av buggar både i modden och motorn, dåliga maps, osv. Anledningen att folk spelar det är ju för att det är så lätt att lära in sig spelet jämfört med andra spel där man har 100 gånger fler unika situationer (inklusive CS beta 2-5 och CS Source) och måste ha mer skill än inlärda situationer.

Medlem

1. Halo Serien
2. Counter Strike
3. World Of WarCraft


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av Orbek:

CS, WoW, The Sims, Halo.

he he....vet inte riktigt vilken version av Sims du kör, men jag har då aldrig lyckats "panga" någon i det liret. Det är ju förvisso en usel pangare, dvs om man köpte det i tron om att det skulle vara en sådan.

Instämmer för övrigt med de som anser att HALO är ett riktigt överskattat spel. Har aldrig riktigt förstått vad folk ser i det, fast än jag kämpade mig igenom ettan.

Inaktiv

jag fattar inte varför alla ska hacka på Halo serien.
Halo 1 och 2 är dom bästa spelen jag spelat på Xbox, alla tycker det e så kasst bara för att ni lirar det 2-3 år efter det har släppts.
då kan jag fatta att alla tycker det suger på pc.
jag lirade båda spelen när dom kom ut och då var dom f*n ricktigt bra.

1
Skriv svar