Färsk Crysis gameplay!

Medlem
Färsk Crysis gameplay!

Grr, upphetsande! :heart:

Check it out!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Det är ju så galet snyggt! Behöver nya kalsonger...

Medlem

Kan dom inte släppa en beta demo eller något?

Medlem
Skrivet av Xphome:

Kan dom inte släppa en beta demo eller något?

eller hur !.

Sluta släpp en massa filmer, och släppen en beta.. FFS!!


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Youtube-proffs

Bara för att jävlas lite me er alla.

Hur kommer det sig att vissa texturer laggar efter? Ok att de kanske är beta, men dom borde ha fixat till de lite, och jag tvivlar på att dom kör på en kass dator med för den delen.

En sak till jag störde mig på, eller två, hur ofta är det uppställt 3 stockar på en väg där fienden skall passera? det är ju sooo Obivlion på det.

Sedan, hur kommer det sig att killen skrek till när han fick ett skott i huvudet?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Bara för att jävlas lite me er alla.

Hur kommer det sig att vissa texturer laggar efter? Ok att de kanske är beta, men dom borde ha fixat till de lite, och jag tvivlar på att dom kör på en kass dator med för den delen.

En sak till jag störde mig på, eller två, hur ofta är det uppställt 3 stockar på en väg där fienden skall passera? det är ju sooo Obivlion på det.

Sedan, hur kommer det sig att killen skrek till när han fick ett skott i huvudet?

Det här med skott i huvudet och skrik har jag alltid undrat om det verkligen är möjligt i verkligheten?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ZZZZZzzzzzz när spelet släpps utrönar jag om det är "fantastiskt" eller inte.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Såg faktiskt ganska stelt och tråkigt ut, enbart grafikonani.

Skrivet av Fanster:
Skrivet av Xphome:

Kan dom inte släppa en beta demo eller något?

eller hur !.

Sluta släpp en massa filmer, och släppen en beta.. FFS!!

Beta? Ett demo passar dig nog bättre

Youtube-proffs
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Polish:

Bara för att jävlas lite me er alla.

Hur kommer det sig att vissa texturer laggar efter? Ok att de kanske är beta, men dom borde ha fixat till de lite, och jag tvivlar på att dom kör på en kass dator med för den delen.

En sak till jag störde mig på, eller två, hur ofta är det uppställt 3 stockar på en väg där fienden skall passera? det är ju sooo Obivlion på det.

Sedan, hur kommer det sig att killen skrek till när han fick ett skott i huvudet?

Det här med skott i huvudet och skrik har jag alltid undrat om det verkligen är möjligt i verkligheten?

Well, dom "ogrish" klippen jag har sett så skriker dom fan inte när dom får ett skott i pannan.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Sådär ska ett spel se ut !!!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar