En galen gamer höst :P

Medlem
En galen gamer höst :P

hehe ,

Som säkert alla vet är väl hösten 2007
något som varenda gamer ser fram emot
med enormt många eftertraktade spel
som släpps under en och samma korta tid.

Vad är era tankar kring dessa och vad
ser ni fram emot mest :P?

Lade in en poll men fick med all säkerhet
inte med alla spelen så , let the ball rollllll!.

Inaktiv

Var är GTA IV?

Medlem

Jag tror på att de släpps i höst när de är släppta.

Är det någon mer än jag som funderat på hur spel nu för tiden är skitsnygga i början och sedan blir de bara fulare och fulare tills dess de släpps - och är då inget särskilt?

Quakewars var en visuell pungspark och sista UT3 filmen var inte många snäpp över ut2004 grafiskt:(


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Va? Jag tyckte att den senaste ut3 filmen var sanslöst najs, satans bra grafik. Själv ser jag fram emot AoC som kommer ut nu i höst, eller hur?
Annars är väl UT3 det enda jag ser fram emot, spelande har fan blivit mer tråkit på senare år.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

CoD 4 verkar väldigt nice men även Assasins Creed ser mumma ut.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Unreal Tournament 3. Helt klart

CastorFiber -- hehe aa håller med dig. :/
ett bra exempel med är Earth 2160, bilder på hur det skulle se ut, och sen fick man se det i irl, det var skillnad.
eller som du sa Quakewars, när man såg det föst var det sjukt snyggt. men men :/


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

lol bara krigs spel.
gissar att du gillar det mest

Medlem

finns det andra bra spel? ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Inget av dom där spelen ser jag fram emot mest, borde finnas ett "Annat spel"-alternativ.

Medlem

Varken Orange Box eller Halo 3, och de är de spelen jag kommer köpa i höst.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Hellgate?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Bara jag som tycker att det alltid pratas om "Nästa kvartal kommer ÄGA!"? Sen så skjuts alla spel upp, sprids för vindarna, får glesare releasedatum och när vintern kommer så tänker man "Vad hände?"


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Bara jag som tycker att det alltid pratas om "Nästa kvartal kommer ÄGA!"? Sen så skjuts alla spel upp, sprids för vindarna, får glesare releasedatum och när vintern kommer så tänker man "Vad hände?"

Precis så känner jag! Varje år nästan :\

Medlem
Skrivet av WildThing:

Bara jag som tycker att det alltid pratas om "Nästa kvartal kommer ÄGA!"? Sen så skjuts alla spel upp, sprids för vindarna, får glesare releasedatum och när vintern kommer så tänker man "Vad hände?"

Nej... tycker också att alla bra spel "kommer snart" och sen när de väll kommer så är de inte så speciella, så då hittar man ett annat spel som snart kommer, vilket slutar i att det häftigaste spelet någonsin alltid är på väg och aldrig finns.

Youtube-proffs

GTA IV FFS


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

om man lyssnar på spelutvecklarna när dom förklarar vissa detaljer i ett kommande spel så tänker man "wow den här spelet verkar vara väldigt speciell" men när man väl sitter och spelar det så är det bara vilken spel som helst.
men jag går inte på skitsnacket längre

"what is really amazing with this game is that when you lean against bushes, they will interact as if you were touching them in real life" yeahyeah what about the gameplay?

Medlem

Mjo Gta IV ser jag fram emot enormt mkt men undrar
om dem verkligen släpper de ihöst de känns väldigt tunt
på den fronten.

Bia Hell's Highway ser otroligt grymt ut.

P.S beklagar att jag inte lade till "ett annat spel alternativ"

Inaktiv

CoD 4, BiA: HH, Assassins Creed och MoH: Airborne (hoppas på att det blir bra då inget MoH spel ännu har kunnat nå upp till vad MoH: AA gjorde) längtar jag mest efter. World in Conflict också!
Crysis är inget annat en ett tech demo, UT har jag aldrig gillat, GoW har man redan upplevt på 360 och Blacksite har jag inte hört om.

För att inte glömma GTA IV! Ryssen kommer!

Avstängd

Half-Life 2: Episode Two helt klart, men bland spelen på listan väljer jag World in Conflict. Ett välgjort men inte helt övertygande spel.

Medlem

Enda spelet på den listan som jag ser fram emot är Assassin's Creed. Annars är det Bioshock.

Medlem

Håller helt med Jingai.. Bioshock.
Även om jag är sugen på Crysis och GearsPC också, men allt kommer det mången fin titel i höst iaf. Wehoop!
GTA4 kommer bli bra så fort det kommer till PC, tills dess får det vara.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

GTA IV


signatur

Meep!

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem

Mja,
Men de börjar hettas nu vi närmar oss Agusti
och det är då de första titlarna släpps och innan man
vet ordet av det så finns både Crysis , Bioshock , Airborne
och alla andra titlar ute.

De kommer vattnas i plonkan efter cash!

Medlem

Ser fram emot Company of Heroes: OF mest men måste jag välja mellan dessa så blir det Assassins Creed.

Edit: Bör inte Halo 3 vara med på listan. Kommer ju ut till höst.

Medlem

Var haru alla dom andra i min önskelista?

Nog för att du inte kan få med alla men du missade några riktigt stora imo..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Rock Band och Call of Duty 4.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

CoD 4, och halo 3 men den finns ju inte me.

Medlem
Medlem

Åt helvete för många spel ser man fram emot.
Dum som man va så köpta man en ps3 också.
Blev det ännu mindre tid.
Nä får börja å prioritera lite mer för spelandet nu. Får sluta upp med att inte göra något alls efter jobbet.
Komma hem, äta å sen spela. Ja så får det bli.

1
Skriv svar