Inaktiv
The Darkness

Snäll nån!

Har kört fast! Är i helvetet och ha precis åkt bil. Kommer till ett typ slott, där en stor ful jätte äter upp min kompis, sen tar han upp bilen (ja sitter i skjutsitsen) och börjar slå mig. Ja skjuter febrilt på han men aset vägrar dö. Vad ska jag göra? Försökt med allt, inget funkar. Någon? Skulle vara väldigt intressant att fullfölja spelet!

Tack på förhand!

Medlem

Skjut i käften på han, tror det var det som dödade han.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Skjut i käften på han, tror det var det som dödade han.

ja skjuter där både när han stänger och har öppet.. dör ju inte.. bara peppra eller?

Medlem

Gamefaqs säger

"Then you will arrive at another large structure and then you will crash. Watch
the scene and then you will be picked up by a Shlogg. As soon as the thing has
you in it's grasp you must fire at its head and never stop. When it moves you
around you will have to quickly move the turret fire back onto the thing. It
will not take long before 'fight' is over. "


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Gamefaqs säger

"Then you will arrive at another large structure and then you will crash. Watch
the scene and then you will be picked up by a Shlogg. As soon as the thing has
you in it's grasp you must fire at its head and never stop. When it moves you
around you will have to quickly move the turret fire back onto the thing. It
will not take long before 'fight' is over. "

tack ska försöka!!

Medlem

Skotten gör ingen skada när anuset är stängt, det skadar bara efter anuset har slagit dig mot väggen och du vänder dig mot anuset igen och skjuter i det stora hålet. Gör det ca. 6-7 gånger så dör monstret.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Tack för tipsen klara av han nyss. Men, en fråga till! Har kramat typ fyra stolar nu och då kommer det ut en kille med darkness krafter och två av hans medhjälpare. Fan dör hela tiden vet inte vad ja ska göra. Skjuter de två medhjälparna och pepprar killen men han dör inte utan suger bara in mig i hålet och jag dör. Snälla vad ska jag göra? Tack på förhand!! :$

Medlem

Skjut dom två darklings men skjut inte på han för han blir bara starkare. Du ska gå fram och trycka A.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Lägg ner vapnen och gå fram dvs.


signatur

Videomupp

Inaktiv

tack igen ska testa detta omg..

Inaktiv

Tycker Darkness var förbannat kort, plöjde det på två dagar. Det svarta hålet nästan lite fuskigt, och grafiken häpnades inte jag över även om det var snyggt. Jag gillade helheten dock men spelet kunde varit dubbelt så långt. Trodde man skulle sugas in i den onda världen en gång till när man gjort slut på Paulie men istället var allt slut. Usch, där satt jag med lång näsa...

1
Skriv svar