Overlord, Var fixar ni livskraft?

Medlem
Overlord, Var fixar ni livskraft?

Right, lirar det här spelet och älskar det, men satt och funderade på var man lättast ska dra för att få tag i diverse livskraft för att fixa ny utrustning.

Enda jag riktigt känner till är att gå och döda fåren i Mellow hills, precis i början Tror att Melvins kitchen var bra för fire, men det är ju en bit att fara. Plx share grindplaces


signatur

Videomupp

Medlem

Det bästa stället jag vet är nere i din dungeon. Man kan få runt 80 livskraft om man slåss mot beetles.

Medlem

Oooh, viste inte att man fick livskraft där Då är det ju lätt att fixa ^_^


signatur

Videomupp

URK
Medlem

håller med. gå ner i dungeon välj att slåss mot insekter. spring imot dem som ett U sedan vänder du dig om och dödar de 1-4 som kommer imot dej och du får 3 livskraft poäng/ insekt. det låter som du spelar som "good" för annars så får man en massa med livskraft när du dödar alla människor du ser på vägen. och det är ju ca 1000st man ska döda = 1000livskraft.

sedan är det ingen ide att köpa en ny utrustning för varje smältugn du får spara pengar och minons tills du får den bästa ugnen.

ta med dej ca 5 st blå och resten brunna skicka fram de brunna dödda insekterna sedan de blå som tar och återlivar om någon brun skulle råka dö. så förlårar du inga minons.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

URK
Medlem

har själv ett problem som jag inte kan lösa. efter man har kommit ut ifrån Brewery hos dvärgarna. så finns det en stor port man ska igenom. först ska man ta de blå och snurra runt så bron öppnas men sedan. vad jag än gör så porten öppnas. och bomber är för långt bort. hade för mej att den öppnades av sig själv?

jag har klarat spelet som mindre ond men nu när jag är jätte ond så kommer jag inte vidare?


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Gör temple construction site uppdragen först.

URK
Medlem
Skrivet av Treeman:

Gör temple construction site uppdragen först.

känner mej dum just nu. hur kunde jag missa det.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

1
Skriv svar