Splinter Cell Double Agent problem med 8500GT kort.

Medlem
Splinter Cell Double Agent problem med 8500GT kort.

Hej
Jag har porblem med SC: DB drivrutins problem närmare bestämt. När man spelar så går det typ i slowmotion (stavning?) har laddat ned nyaste divvisar 158.22 men det går inte ändå:evil:
Finns det nårga andra divvisar man kan spela med?

//Ante

Inaktiv

SC:DB är sjukt dåligt portat till PC och bör lämnas tillbaka i närmysa butik. Sämsta skit som Ubisoft get ut. Jag genomled halva spelet med slowmotion och grafikfel och almän superlåg FPS.

Medlem
Skrivet av HillyKilly:

SC:DB är sjukt dåligt portat till PC och bör lämnas tillbaka i närmysa butik. Sämsta skit som Ubisoft get ut. Jag genomled halva spelet med slowmotion och grafikfel och almän superlåg FPS.

Okej tur att jag bara har laddat ned demon då:)

Inaktiv

Fan har det släppt en demo nu? Det gjorde de inte innan release. Det var också sista gången jag köper ett spel innan jag spelat demon.

Medlem
Skrivet av HillyKilly:

Fan har det släppt en demo nu? Det gjorde de inte innan release. Det var också sista gången jag köper ett spel innan jag spelat demon.

Släpptes 2006-11-09.

Medlem
Skrivet av HillyKilly:

SC:DB är sjukt dåligt portat till PC och bör lämnas tillbaka i närmysa butik. Sämsta skit som Ubisoft get ut. Jag genomled halva spelet med slowmotion och grafikfel och almän superlåg FPS.

Hade också slowmotion-felet, men det fixade sig när jag uppgraderade drivisarna till grafikkortet.

Medlem

Hm..konstigt att alla har problem med just samma graffe kort, kör me Geforce 7600 , funkar fint fint...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv
Skrivet av United:

Hej
Jag har porblem med SC: DB drivrutins problem närmare bestämt. När man spelar så går det typ i slowmotion (stavning?) har laddat ned nyaste divvisar 158.22 men det går inte ändå:evil:
Finns det nårga andra divvisar man kan spela med?

//Ante

Denna ladda jag hem. Är en beta och funkar inte ändå men lite gran gör det. Jag drog mig igenom spelet med detta. http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_rel70betadriver.h...

162.18
Windows XP / 2000 32-bit
Release Date: July 5, 2007
BETA driver

Den ska du ladda hem.

1
Skriv svar