Transformers the Game - flopp?

Medlem
Transformers the Game - flopp?

För er som testat TF:The Game, är det en flopp eller ett bra spel?


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Inaktiv

är det ute till pc ??+

Medlem

suck, det är en filmlicens

MFC
Medlem

Till Wii verkar det suga..
http://www.gamespot.com/wii/action/transformersmovie/index.ht...

Hör o häpna.. även på PS3 är det junk..
http://www.gamespot.com/ps3/action/transformersmovie/index.ht...

Och till PC hittar jag inget konkret betyg men 2 av 3 som är dåliga bäddar för att det suger överlag oavsett plattform, iaf om man jämför PS3 med PC


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Efter jag hade sett Gametrailers review så blev inte suget att köpa det så stor längre. Enligt dom så jagar man hela tiden andra robotar och om man åker utan för mission området så börjar en timer och när den blir noll så blir det mission failed.

Väntar tills det finns som låg pris runt 200 - 300 kr


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Det ser riktigt kast ut! Kanske duger en söndags kväll då men en trokig söndags kväll i så fall. Dock så tycker jag det blev bättre än väntat.


signatur

/A.K.A seerzack

Medlem

Jag har bättre saker för mig än att köra robotspel

40%

filmen räcker!

Medlem

Ska bli intressant och se filmen, ska kolla på den på onsdag den 4e. Dock tycker jag det är lite kasst med filmer som bygger på serietidningar, där de inte följer serien. (Dock så är Spiderman filmerna jävligt bra). MEN, det var inte det vi skulle diskutera nu...

Personligen tycker jag spelet TF:The Game var en riktig besvikelse. Handlingen var mycket dåligt berättat, spelet var tråkigt, efter bara 3 uppdrag får man spela med Optimus (som borde låsas upp lite senare enligt min mening). Det finns ingen utvecklingsmöjlighet på robotarna, utan det gäller bara att skjuta, banka eller kasta saker.
Men visst förvandlingsanimationen mellan robot och fordon var snygg och laddningstiderna var riktigt bra. Men å andra sidan är det ett konsolspel som gjort ett taffligt framträdande på PC. Inget att lägga större vikt på, men funkar då man är trött på alla andra spel en regnig dag.
Så tycker jag i alla fall...


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Inaktiv

Ska se filmen i kväll hoppas att den är bättre en spelet.


signatur

/A.K.A seerzack

Medlem
Skrivet av seerzack:

Ska se filmen i kväll hoppas att den är bättre en spelet.

Filmen är helt klart bättre än spelet! Om man dock har sett filmen så fattar man vad som händer i spelet, en rätt konstig sak. Jag menar, hur svårt kan det vara att berätta historien i spelet. Det är ju pinsamt dåligt upplagt...

Nej, håller fortfarande med mig själv: spelet 2/5 (och då är jag riktigt generös...), filmen: 4/5


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

1
Skriv svar